Математика


23.02.2023

Урок №82 (с. 58-61) Задачі, що є оберненими до задач на спільну роботу. 
с.58 №133, №134 (1), №135 (1,2)- письмово
№134 (2,3) усно
 
Д/з с.60 №136, №139 (1,2)

22.02.2023

Урок №81 (с. 56-57) Задачі на спільну роботу. Розв'язування складних рівнянь. Число - ПАЛІНДРОМ
с.56 №128, с.57 №131(1,2) - письмово
 
Д/з с.57 №131 (3,4), №132

28.11.2022

Урок №45 (с. 149-151)
с.149 №388 усно
с.150 №389, №390- письмово
Д/з



21.11.2022

Урок №40 (с. 132-136)
с.132-134 №345, №346, №347, №348, 349 усно
с.135 №350, №351- письмово

28.10.2022

Гарних всім канікул!!!

27.10.2022

Урок №31 (с. 100-103)
с.100-101 №256, №257, №259 письмово
с.102 №261- письмово

Д/з с. 102 №260, №262

26.10.2022 

Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі (с. 97-100)
с.97 №246, №247 письмово
с. 98 №2248(1) письмово, №248(2) - усно
с. 99 №250 - усно , №251, №253 - письмово

Д/з с. 98 №249, с.99 №252, С100 №254

24.10.2022

Утворення багатоцифрових чисел. Задача на подвійне зведення до одиниці (с. 94-97)
с. 94 - 96 №235, №236, №237, №238, №239, №240, №242  -усно, 
с. 96 №241, №244 письмово
Д/з с. 96 №243, с. 97 №245

21.10.2022

Читання та запис багатоцифрових чисел (с. 90-93)
с. 90 №224, №225, №226  -усно, 
с. 91 №227 письмово, №228 - усно
с. 92 №230 письмово
Д/з с. 92 №229, с.93 №232

20.10.2022

Лічба тисячами. Дії з тисячами (с. 84-89)
с. 84-85 №212  -усно, №213 - письмово
с. 86 №214 письмово, №215 - усно
с. 87 №216 письмово, №217 - усно 
с. 88-89  - усно№219, №220, №221
Д/з 




19.10.2022

Діагностувальна робота №2 
(Роботу виконуйте на подвійних листках у  клітинку)
Листки підписуй так:
Діагностувальна робота №2 
з математики
здобувача освіти 4 - А класу
ЗЗСО І-ІІІ ст. №6 м. Гайсин
________________________

 Розгорни листок і запиши дату
                       Дев'ятнадцяте жовтня
1. Виконай обчислення з остачею.
27:4=
68:8=
97:9=
2. Порівняй
607 кг    670 кг                      95 см    950 мм
4 т          42 ц                         4 м        410 см 
3. Обчисли значення буквеного виразу  148*6 - а, якщо а=249
4. Знайди значення виразів
 (знизу має бути розв'язання у стовпчик)
   396*2 - 447:3=          345:3 + 248*3=
5. Розв'яжи задачу.
Автомобіль за 8 годин проїхав 464 км. Скільки кілометрів проїде цей автомобіль за 6 годин, якщо весь час буде рухатися з однаковою швидкістю?
6. Накресли прямокутник зі сторонами 8 см і 3 см. Обчисли його периметр.

18.10.2022

Опрацювати підручник с.81-83 №206 - усно (Дати відповідь на запитання у кінці тесту -письмово, тому працюємо з чернеткою)
с. 83 №207, №210 - письмово

Д/з


17.10.2022

Опрацювати підручник с.81
Знайдіть значення виразу:       995:5+174*3-620=
с. 81№203, №204(1)письмово

Д/з с.81 №202, №205

14.10.2022 

Опрацювати підручник с.77-79
с. 77 №199 письмово
с. 78 №200
Д/з немає

13.10.2022

  Самостійна робота
1. Щоб дізнатися, який полюс тепліший - Північний чи Південний - виконай ділення письмово і знайди суму всіх часток.
208:4      328:8     497:7      684:6       805:5

КЛЮЧ: сума часток = 439 - Північний полюс
              сума часток = 445 - Південний полюс
              сума часток = 339 - однакові за температурою

2. Розв'яжи задачу
Два працівники автозаправки обслуговували клієнтів. Перший працівник заправив пальним 54 автомобілі, по 18 автомобілів щогодини. Другий працівник за цей час мив вікна автомобілів, обслуговуючи щогодини 21 авто. Скільки всього автомобілів обслужив другий працівник?

3.Накресли прямокутник зі сторонами 3 см і 4 см. Розділи його на 8 рівних трикутників.

12.10.2022

Опрацювати підручник с.74 - 76
с. 74 №189, №190, №191 - усно
с. 75 №192, с.76 №194 - письмово
Д/з с.76 №195, №196 (задачу розв'яжіть одним способом письмово, а другим - усно)

11.10.2022

Опрацювати підручник с.71-74 
с. 71 №181 (2), №183 письмово
№184 усно
Д/з с.72 №182 , с.74 №188

16.09.2022

Опрацювати урок №9 с.(32-34)
с. 34 №81, №82(1) письмово
Д/з с.34 №82 (2), №83

15.09.2022

                                 Самостійна робота
1. Виконай обчислення
48:4=          91:13=
693:3=         96:16=
286:2=         90:15=
75:5=            152:8=
2. Визнач порядок дій і виконай обчислення. Підкресли рівності, у яких остання дія додавання.
318+15*3*10=
900-(350:7+60)=
3. Знайди значення виразу 91-а:3, якщо а=3, 36; 51
4. Розв'яжи задачу.
Під час грози грім лунав 4 рази: уперше - третину хвилини, удруге - чверть хвилини, утретє - п'яту частину хвилини, а востаннє - двадцяту частину хвилини. Скільки секунд лунав грім кожного разу під час грози?
5. Розв'яжи рівняння.
Х - 395=0       540:У=9       а : 11 = 10

14.09.2022

Рівняння з діями віднімання і ділення. Знаходження числа за його частиною (Урок №8)
с. 30 №66, №67, - усно
с. 30 №68, с.31 №70, №72- письмово
Д/з с. 30 №69, с. 31 №71, №73

13.09.2022

Рівняння з діями додавання і множення. Знаходження частини від числа (Урок №7)
с. 27 №58, №59, - усно
с. 28 №60, с.29 №62, №63- письмово
Д/з с. 28 №61, с. 29 №64

12.09.2022

Вирази зі змінною. Закони додавання і множення (Урок №6)
с. 24 №47, №51, №52, №54, №55 - усно
с. 25 №48, №49, №56
Д/з с. 26 №53, с. 27 №57

09.09.2022 (для тих, хто сьогодні не був у школі)


08.09.2022

Опрацювати підручник с.21-24 (урок №5)
Д/з с.22 №42, с.24 №46

Завтра будемо опрацьовувати урок                         №4 (с18-20)

№31. №34, №36 письмово
№32, №33, №35 -усно
Д/з с.16 №24
Зразок запису: 9*2   6*3  , порівну
Зверху олівцем обов'язково прописуйте результати дій.
с20 №37(1,2)

06.09.2022

Опрацювати підручник с.15 - 17 (урок №3)
Д/з с.17 №26 (ІІ і ІІІ стовпчики),№27

05.09.2022

Опрацювати підручник с.10-15 (урок №2)
Д/з с.14 №16, с.15 №17

02.09.2022

Повторення за 3 клас. Трицифрові числа урок (№1)
Підручник с.7 - 10

02.06.2022

Д/з завдання на сайті ВЧИ. ЮА

01.06.2022

Для тих, кого не було на уроці
с. 220 №1, №4, №6
Накресліть відрізок АВ довжиною 125 мм, відрізок СД - у 5 разів коротший відрізка АВ і це 1/2 відрізка КН. Накресліть всі три відрізка.
Д/з завдання на сайті ВЧИ. ЮА

31.05.2022

Д/з завдання на сайті ВЧИ. ЮА

30.05.2022

Задачі для майбутніх бізнесменів (с.218-219)

с.218 №4 усно
с. 218  №5, №6, №8  письмово
Д/з с.219 №7, №9

27.05.2022

с. 217 №1, №2, №3 письмово

26.05.2022

Задачі з одиницями вартості (с.215-217)

с.215 №1, №3, №5 усно
с. 215  №2, №4, , №6,  письмово
Д/з с.217 №7, №8

25.05.2022

Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел (с.212-215)

с.212 №1, №2, №3 усно
с. 213 №4, №5, №6, №7, №8 письмово

Д/з с.214 №9, с.215 №10

24.05.2022

Діагностувальна робота
Візьміть подвійний аркуш в клітинку. Відрахуйте 10 клітинок зверху. По середині підпишіть титульну сторінку :
Діагностувальна робота
з математики
здобувача освіти 3-А класу
ЗЗСО І-ІІІ ст. №6 м. Гайсин
______________________
Розгорніть аркуш напишіть дату
24 травня
№1
https://www.youtube.com/watch?v=PM24f-dd4YU&ab_channel=%D0%9E%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

23.05.2022

Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості (209-211)

с.209 №1 усно
с. 210 №2,  №6, с. 211 №8 усно
№3, №7 письмово
Д/з с.211 №11, №12


20.05.2022

Вартість. Підрахунок грошей
с.207 №1 письмово (крім зразка)
с. 208 №2, №3, №4
Д/з с. 209 №7, №9


19.05.2022

Задачі з одиницями маси 

Дистанційна робота

1. Усне опитування "Одиниці маси"
2. Приклади на повторення
3. Задачі с.205 №11, №15 письмово
Д/з с. 205 №12, №13 

18.05.2022

 Задачі з одиницями маси 

Дистанційна робота

1. Усне опитування "Одиниці маси"
2. Приклади на повторення
3. Задачі с.204 №7, №8 письмово
Д/з с. 204 №9, №10 
                                                                        17.05.2022

  Задачі з одиницями маси 

Дистанційна робота

1. Усне опитування "Одиниці маси"
2. с.203 №1, №2, №5 письмово

Д/з с. 204 №4, №6

                        

16.05.2022

Дистанційна робота
1. Усне опитування "Одиниці маси"
2. с.201 №6, №7 письмово
3. Накресліть відрізок довжиною 8 см. Покажіть його 1/2, 1/4.
Д/з с. 202 №8
Приклади з остачею
28:4=               69:7=
38:6=               85:9=
34:4=               48:5=

13.05.2022


Виконуйте завдання за вчителем, ставлячи відео на паузу

12.05.2022

Маса. Одиниці вимірювання маси

с.199 №1 усно
с.200 №2, №3 усно
с.201 №6, №7 письмово
Д/з с.200-201 №4, №5
Задача: В одному залі кафе обідає 42 відвідувачі, по 6 осіб за кожним столом. В іншому залі накрито на 2 столи більше. Скільки відвідувачів обідає за кожним столом у другому залі, якщо всього там обідає 36 осіб, порівну за кожним столом?


11.05.2022

Закріплення знань, умінь та навичок знаходити число за його частиною (с. 194-198)
Дистанційна робота
с.195 письмово
с. 196 - 198 №12 письмово 
Д/з №5, №6, №7


10.05.2022

Закріплення знань, умінь та навичок знаходити число за його частиною (с. 192-193)
Дистанційна робота
с.192 №6 усно 
№7, №8 письмово
Д/з с.193 №9, №10

09.05.2022

Знаходження числа за його частиною (с.191)
Дистанційна робота
с.191 №1, №2 усно 
№3, №5 письмово
Д/з с.191 №4, с. 198 №14

06.05.2022

Знаходження числа за його частиною (с.190)
Дистанційна робота
с.190 №8 усно 
№9, №10 письмово
Д/з с.190 №11, №12

05.05.2022

Знаходження числа за його частиною (с.186-189)
Дистанційна робота
с.186 №1 письмово
№2, №3 усно
Вивчити правило
№4(1,2,3-усно, 4, 5 - письмово)
№6 письмово
Д/з с.189 №5, №7

04.05.2022

Закріплення знань, умінь та навичок знаходити частину від числа
У №3 змініть числа: 780 кг на 550 кг, а дріб 1/4 на 1/5
Д/з с.185 №5, №6 (Хто ці завдання вже робив Д/з немає)


03.05.2022

Закріплення знань, умінь та навичок знаходити частину від числа (с.184-186)
Д/з  с.186 №8, №9

02.05.2022

Знаходження частини від числа (с.180-184)
Працюйте послідовно за автором відео і за підручником. 
Д/з  с.183 №10, с. 184 №11, 

29.04.2022

Порівняння дробів із чисельником 1 (с.176-179)
Працюйте послідовно за автором відео і за підручником. 
https://www.youtube.com/watch?v=NcAWiNW66vw
Д/з  с. 179 №11, №12, №13

28.04.2022

Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1 (с.171-176)
Працюйте послідовно за автором відео і за підручником. Будьте уважні
https://www.youtube.com/watch?v=-Yofpug7Hx0
Д/з  с. 176 №11, №12, №13

27.04.2022

                              Діагностична робота №8
 (Виконуйте на окремому подвійному листку, відповідно підписавши)
№1 Виконай обчислення у стовпчик

648+252=           800-247=            73+758=

№2 Перевір, чи правильно обчислено вирази. Якщо так - постав "+", а якщо ні - постав "-". Вирази з помилкою обчисли правильно.

1000 : 20=500           6 * 115=690           119 : 7=14 

№3 Знайди значення виразів.

 (602 - 518) : 12=                   3 * 309 - (429 + 305)= 

№4 Познач літеру правильної відповіді.

Якщо дільник - 8, частка - 7, остача - 6, то ділене - ...

А) 62  

Б) 56

В) 50      

   

26.04.2022

Закріплення знань, умінь і навичок з теми "Ділення з остачею" (с. 170)
Дистанційна робота
 с.170 №9, №10(1) письмово
 №10(2) усно 
   
Картка №2, №4
      
Д/з с.170 №12, картка №1, №3

25.04.2022

Закріплення знань, умінь і навичок з теми "Ділення з остачею" (с. 168-170)
Дистанційна робота
Математичний диктант с.168 №1 письмово
с.169 №2 усно 
          №3, №4, №5 письмово, №6 усно
Д/з с.170 №7, №8 

22.04.2022

Перевірка ділення з остачею (с.165-167)
с. 165 №1, №2 усно


№3 усно
 №4, №5, №7 письмово
№6 усно
Д/з с.167 №8, №9 

21.04.2022

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі (с.163-165)
с. 163 №1 письмово
№2, №3, №7 усно,
 №4, №8 письмово
Д/з с.165 №9, №10, №11

20.04.2022

Властивість остачі (с.160-162)

с.160 №4, №5, №6, №7(усно)
с. 162 №8, №9 (письмово)
Д/з


19.04.2022

Ділення з остачею (с.158-160)

с.158 №8(виконати приклади на ділення з остачею) письмово
№9 усно
с.159 №10 письмово, №11 усно
Д/з с.159 №1, с.160 №3, з картки №3

18.04.2022

Ділення з остачею (с.155-159)
Д/з №1, №2(1,2)



15.04.2022

Діагностична робота №7
№1 Виконай обчислення. Підкресли результати, більші від 70, але менші від 500.
36 * 2=         147 * 3=
82 :2=           240 * 4=
№2 Обчисли вирази.
440 + 270 - 368 =
636 : 3 + 518  =
(52 - 125 : 5) : (40 - 148 :4) =
№3 
 Довжина тіла коня - 3 м 5дм, а довжина хвоста - 70 см. У скільки разів тіло коня довше за хвіст?          
  №4
 Виберіть із запропонованих такі значення змінної d, за яких нерівність   буде правильною. Запиши утворені нерівності. 
  d * 3> 87                       d = 25, 27, 29, 31 
  №5 Розв'яжи задачу.
  Вісім хлопців за 3 дні походу з'їли 240 вівсяних хрустиків, щодня з'їдаючи порівну. На скільки днів вистачило б 110 вівсяних хрустиків одному хлопцеві?    
 №6* 
 "Привіт! Я - число. Якщо до мене додати 118, я стану круглим числом. А якщо від мене відняти 128, то я стану одноцифровим числом. Яке я число?" Запиши.                                   

14.04.2022

Дистанційна робота
С. 152 №3(1) письмово, №3(2) усно, №3(3) письмово 
Д/з  с. 155 №6(ІІ стовпчик)
Задача №2
Три однакові машини за 4 години роботи витратили 240 л пального, витрачаючи порівну щогодини. На скільки годин роботи вистачить 400 л пального одній такій машині?
Задача №3
Довжина тіла оленя -  3 м 60 см, а довжина хвоста - 6 дм. У скільки разів тіло оленя довше за хвіст?

13.04.2022

Дистанційна робота
С. 150 №1, №2(1,2,4 письмово, 3 усно)
Д/з с. 154 №4, с. 155 №6(І стовпчик)

12.04.2022

Дистанційна робота
С. 148 №6, №8 письмово
Д/з с. 149 №10, №12

11.04.2022

Дистанційна робота
С. 147 №1 письмово
Уважно попрацюйте. Послідовно виконуйте завдання, зупиняючи відео


№3 усно
Д/з с. 148 №4, №5

08.04.2022

Дистанційна робота
С. 146 №6, №7, №8 письмово

Д/з №1, №2 - письмово, №3 - усно


07.04.2022

Дистанційна робота
Перегляньте уважно урок, виконуючи всі завдання письмово
Підручник с.144 №1(усно)
с. 144-145 №2, №4 (письмово без умови, але з поясненням до кожної дії)
Д/з с. 145 №3, №5

06.04.2022

Дистанційна робота
с. 141-142 №1виконати тест письмово
 №2 розв'яжіть задачу виразом
№3 (перший стовпчик)
№4 письмово
Д/з с. 143 №5, с 142 №3 (другий стовпчик)

05.04.2022

Дистанційна робота
с. 140 №5 письмово
с. 141 №7, №8, №9 письмово
Д/з №1 - усно, №3 задачу зробити одним способом - письмово, а другим  - усно.
№2, №4 - письмово


04.04.2022
Ділення виду 420:20 Задача на подвійне зведення до одиниці
Дистанційна робота
с. 138 №1 усно


           №2 (повторіть правило ділення і виконайте приклади письмово)
Для повторення 

           №3(1) усно 


           №3(2) письмово двома способами
Д/з с. 140 №4, №6

01.04.2022

Дистанційна робота
с. 132 №9, №7, №8 - письмово
Д/з с. 135 №10, №11, №12

31.03.2022

Працюємо за підручником с.135 - 137
№1 письмово
№2, №6 усно
№3, №7 письмово
Д/з №4, №5

30.03.2022

Ділення виду 42 : 3, 112 : 7


Працюємо за підручником с.132 - 135
№1 письмово
№2, №3, №4 усно
№5 (перших два стовпики) - письмово
№6, №7 - письмово
Д/з №5 (третій та четвертий стовпики) - письмово
№8, №9 (друге і третє рівняння)

29.03.2022

Ділення виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3
Працюємо за підручником с.129-132
Прослухайте уважно пояснення теми уроку
Виконай завдання с. 131 №2(2) письмово
№4 усно
№5 письмово
Д/з с. 131 №3,№6

28.03.2022

Правило ділення суми на число
Працюємо за підручником с.127-129
Д/з 

25.03.2022

Вправляємося у розв'зуванні прикладів і задач
              №1
26*3=        116*5=
25*5=        124*4=
64*6=        324*3=
                  №2
Розв'яжи рівняння
х*7=420       810 : а = 9
                  №3
Порахуй у стовпчик
+453       -926       +573       -800       +604
  238        417          427         649         258  
                   №4
Розв'яжи задачу 
Підручник с. 126 № 7

Д/з с. 120 №6(2).

24.03.2022

Задача на спільну роботу та обернена до неї
Опрацюйте підручник с.124-126
№1 усно
№3, №4, №5 письмово

Д/з 


23.03.2022

Сполучний закон множення


Опрацюйте підручник с.121-123
№1 письмово
№2, №3 усно
№4 письмово
№5, №6, №7 усно
№8 письмово
Д/з с.123 №9, №11

22.03.2022

Д/з Опрацювати підручник с. 118-120


21.03.2022

Множення двоцифрового числа на одноцифрове і навпаки
(уважно слухайте пояснення вчителя і виконуйте за ним завдання)

Множення трицифрового числа на одноцифрове
с. 116 №3, №5, с. 117 №6

18.03.2022

Множення суми на число і числа на суму     Підручник с.111-114 (для тих у кого не відкривається відео)

Уважно перегляньте урок, під час перегляду зупиняйте відео і виконуйте всі завдання

Д/з с. 112 №7, с.114 №9 (письмово)
с. 113 №8 (усно)

17.03.2022

Прості задачі, що містять трійки взаємопов'язаних величин, та обернені до них
Опрацювати підручник с.106-110
№1 записати у вигляді каліграфічної хвилинки (тільки відповіді) 
№2 усно
№3 Вирази розв'язання задач записати (без умови), а відповіді на запитання давати усно
Д/з №4 с. 110
Обчисліть у стовпчик
-360      +166     -502      +436       -500
 157         359      324         366        251

16.03.2022

Закріплення знань, умінь і навичок з теми "Час"
Опрацювати підручник с.100-104
№1, №3, №4, №5, №6 - усно
№2, №7, №8, №9 -  письмово

15.03.2022

Опрацювати підручник с. 97-100
№1,№3 усно
№2, №4,№5, №7 письмово


14.03.2022

Для повторення



Опрацювати підручник с. 95-97
№1-4 усно
№5-10 письмово

04.02.2022

1.Розв'яжи задачу
 3а місяць 6 качкам згодували 30 кг зерна. Скільки зерна потрібно на місяць для годівлі 9 качок? 
2. Обчисли 
1 кг – 8 г = 
6 грн – 60 к. = 
5 грн – 1 грн 50 к. = 
1 грн 80 к. + 90 к. =
3. Обчисли письмово у стовпчик
+254     +349     +608     +465     +747
  646       453        188       317        293 

Д/з Підручник с. 57 №4 (8,9)

03.02.2022

Підручник с.54-57
Д/з с. 56 №4(5,6), с.57№5

02.02.2022

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд
Підручник с.51-53
Д/з с. 52 №3(2), с.53№7

01.02.2022

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд
Підручник с.49
Д/з с. 49 №5, №6

31.01.2022

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд
Підручник с.47-49
Д/з с. 49 №4, №7

28.01.2022

 
Це відео для тих хто не зрозумів як додавати і віднімати трицифрові числа у стовпчик без переходу через розряд


03.12.2021 (п'ятниця)

Додавання і віднімання суми двох розрядних доданків 
(с. 165-166)
Д/з с.166 №7, №8


02.12.2021 (четвер)

Віднімання одного з розрядних доданків
Д/з 
№1
Обчисли, спираючись на розрядний склад числа
700+90+3=793                500+70+5=
793-700=
793-90=
793-3=
№2 Розв'яжи задачу
Уздовж головної вулиці Запоріжжя - проспекту Соборного - озеленювачі висаджували троянди. Жовтих троянд висадили 300 кущів, рожевих - у 2 рази більше, а червоних- на 65 кущів більше, ніж жовтих і рожевих разом. Скільки червоних троянд було висаджено?

01.12.2021 (середа)

Розклад чисел на розрядні доданки
Д/з с. 161 №8, с. 162 №9

30.11.2021 (вівторок)

Лічба одиницями, десятками, сотнями
Д/з с158 №6, с.159 №7

29.11.2021 (понеділок)

Утворення трицифрових чисел
Д/з


26. 11. 2021 (п'ятниця)

Лічба у межах тисячі. Розрядний склад числа
Підручник с. 148 - 152 (опрацювати)


Д/з
с. 152 №7, №8

25. 11. 2021 (четвер)

Лічильна одиниця "сотня". Лічба сотнями
Підручник с. 143 - 147
Д/з
№1 Розв'яжи задачу
У похід вирушило спочатку 500 козаків, через деякий час їх наздогнала ще сотня козаків. Після короткої наради, козаки вирішили розділитися порівну на два загони. Скільки козаків у кожному загоні?
№2 Порівняй вирази
600-200 ... 800-400             300*3 ... 200*4
100+300 ... 500-200             600:2 ... 800:4

24.11. 2021 (середа)

                          Самостійна робота
(Роботу виконуйте на подвійному листку в клітинку, не забудьте його підписати)

1. Довжина ручки - 6 см 4 мм. Запиши в міліметрах.


2. Радіус кола - 8 см. Який діаметр цього кола? Вибери правильну відповідь.
а) 4 см;               в) 12 см;
б) 8 см;               г) 16 см.

3. Накресли І відрізок довжиною 4 см 5 мм, а ІІ відрізок - на 20 мм довший. Порахуй і накресли обидва відрізки.

4. Христина вишила на серветці перший рядок хрестиків довжиною 5 см. Цей рядок хрестиків удвічі довший, ніж буде наступний. Намалюй, як виглядатиме наступний рядок хрестиків.

5. Порівняй.
44 мм ... 4 см                           36 см ... 3 дм +6 дм
50 мм ... 13 см - 8 см               2 м 25 см + 3 м 75 см ... 50 дм

6. Чи правда, що периметр прямокутної фотографії зі сторонами  6 см і 4 см дорівнює 24 см? Перевір письмово.

7. Розв'яжи задачу.
   У модельєра є 5 м 20 см шовку. З нього пошиють сукню й 4 однакові блузки. Скільки метрів шовку знадобиться на сукню, якщо для кожної блузки потрібно 1 м шовку?

8*. Накресли відрізок АВ завдовжки 6 см. Від точки А відклади вправо 2 см і познач на відрізку точку С. На 3 см лівіше від точки В розмісти точку D. Знайди довжину відрізка СD.



23.11. 2021 (вівторок)

Коло і круг. Центр, радіус, діаметр

Підручник с.139-142

Д/з Опрацювати правила на с. 140

 с. 141 №8 (зверніть увагу, що це кругові приклади),

с. 142 №9


22.11. 2021 (понеділок)

Коло і круг. Центр, радіус, діаметр
Підручник с.136-139

Д/з Опрацювати правила на с. 138

 с. 136 №1,

№2
Накресли коло радіусом 2см5мм. Познач центр кола точкою О. Постав точки А, С, К, N, F поза колом. Точки D, В, Е - на колі. Проведи радіуси і діаметр.

29.04.2021 (четвер)

Множення і ділення на 10
Підручник с.220-221
Д/з с. 221 №9
 Обчисли №2 
50:10*1=          7*10 - 64:8=
10*(18-9)=       72:9 + 6*9=
36:4+0=            7*7 + 30:3=

28.04.2021 (середа)

1. Розв’яжи задачу.
З 15 метрів шерсті зв'язали 5 однакових шарфів. На одні рукавички йде на 1м менше, ніж на один шарф. Скільки метрів шерсті йде на одні рукавички?

2. Порівняй, що більше. Впиши знаки >,<,= 
(Не забувайте зверху надписувати олівцем переведені величини)
1дм ... 15см                 25 см ... 25дм
34 см ... 43см              10см ... 1дм
32см ... 2дм 3см         1м ... 100см
2дм 4 см ... 24см        3дм 1см ... 33см 

26.04.2021 (понеділок)

1. Обчисли. 
8 · 2 : 2 =             8 · 9 + 8 · 3 = 
8 · 4 – 4 =            8 · (11 – 5) = 
8 · 7 + 44 =          70 – 8 · 5 = 
24:24*12=           (33-33)*97=
2. Розв’яжи задачу. 
У бідоні було 40 л молока. Вісьмом покупцям продали по 4 л молока. Скільки літрів молока залишилося в бідоні?
 3. Виконай дії. 
1 м – 5 см = 
1 дм – 6 см = 
1 м – 2 дм = 
1 дм + 4 см =

23.04.2021 (п'ятниця)

           Самостійна робота
1. Обчисли. 
90 – 45 : 9 =            100 – 36 : 9 = 
32 + 54 : 9 =            9 · 6 – 54 : 9 = 
81 : 9 – 12 : 4 =       36 : 9 : 2 = 

2. Обчисли. 
8 · 0 + 22 =              4 : 4 · 25 = 
10 · 2 + 8 =              52 · 0 + 63 : 9 = 
60 : 10 · 9 =             9 · 10 – 6 · 10 = 

3. Розв’яжи задачу. 
У восьмимісні намети розмістили 72 особи, а у чотиримісні — 36 осіб. Яких наметів було більше: восьмимісних чи чотиримісних? На скільки більше?

22.04.2021 (четвер)

Ділення на 1. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль.
Працюємо за підручником с. 218-219
Д/з
Вивчити правила напам'ять с. 218-219
№1

 5*4*1=                   81:9:9=

4*0*8=                    42:6:1=

18: (9:9)=                24: (8*3)=

       Задача №2 Розв’яжи задачу, склади до неї короткий запис. 

У кошику було 45 яблук, а слив у 5 разів менше. На скільки менше слив у кошику?



21.04.2021 (середа)

Множення чисел на 1 і 0
Д/з
 Обчисли приклади №1
5*1=            1*6+6*0=
0*8=            9*1-0*2=
1*4=            20*0+1*20=
Задача с.211 №7(3)
       

19.04.2021 (понеділок)

Д/з розв'яжи задачу с.215 №7 двома способами
Обчисли приклади:
48 - 6*8=                 51 - 7*7=
38 + 9*4=                9*9 - 8*8=
4*9:6=                     54:9*7=

16.04.2021 (п'ятниця)

Д/з с.217 №7, №9
Вивчити табличку множення і ділення на 9

14.04.2021 (середа)

Чекаю на урок о 9.30 
Кратне порівняння чисел. Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7.
Працюємо за підручником с. 212-214
Д/з с. 214 №7, №8

12.04.2021 (понеділок)

Маса. Місткість. Задачі на кратне порівняння
Став відео на паузу і виконуй завдання.
Д/з Вивчити таблицю множення та ділення на 7.

9 квітня

Діагностична робота з математики

Цю роботу виконуйте на окремому аркуші, роздрукувавши завдання, або на окремому подвійному аркуші у клітинку. В ЗОШИТІ НЕ ПИШІТЬ.

1.Знайди:

  Добуток чисел 3 і 9;

·       Суму чисел 4 і 9;

·       Різницю чисел 14 і 8;

·       Частку чисел 48 і 6.

2. Обчисли

45:5 + 28                           5 10 - 45

4 6 : 8                             76 + 2 8  

40 : 5                                 5  9 - 6 6

6 10                                88 - (17 - 11) 7              

4                                  (70 - 54) : 4

 

3. Порівняй вирази і постав знаки ›, ‹, =.

 8 + 4 … 8 4                     6 9 … 6 8 + 8               

 36 : 9 … 54 : 9                    9 6 … 9

4. Знайди  значення  виразу  (12 - с ) с,  якщо с = 6.

5. Виконай  перетворення

2дм 3см = ‍‍□см                   18 см = ‍‍□дм ‍‍□см

 6. Встав пропущені числа

 36 :  ?  = 4            ? 2 = 18

4 = 28            30 :  ? = 5

 7. Розв’яжи задачу

     У магазин завезли 42 кг моркви. Всю моркву розклали в ящики по 6 кг у кожен. Скільки потрібно ящиків, щоб розкласти всю моркву?

 8. Накресли два відрізки: перший завдовжки 6 см, а другий - у 2 рази довший.

          08.04.2021 (четвер)

Д/з №1 Розв'яжи задачу
№2 Обчисли приклади
40:5:4=          54:6:3=
21:3*2=         24:4*5=
№3  З виразу на множення склади і запиши 2 приклади на ділення (4*6=  ; 3*5=  ) 
Зразок: 
6*2=12
12:6=2
12:2=6

07.04.2021 (середа)

Тема . Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6.
Працюємо за підручником с. 210-211
Д/з с. 211 №7 (2)
Приклади
50 - 6*7=                 28 + 6*9=
48:6 + 19=              18:6*7=
100 - 30:6=             6*4 + 36:6=

05.04.2021 (понеділок)

Математика
 Тема . Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6.
1 . Опрацюй відео, виконуй вказівки, при потребі натискай на паузу.

02.04.2021

1. Обчисли. 
16 : 4*3 =                       8 : 4*7 = 
36 : 4*5 =                      28 : 4*3 =
24 : 4*2=                       4 : 4*8 = 
32 : 4*5 =                      12 : 4*9 = 
20 : 4*1 =                      20:5+27:3=

2.   Розв’яжи задачу. 
24 марки розклали в конверти, по 4 марки у кожен. Скільки конвертів для цього знадобилося? 

3. Накресли прямокутник із сторонами 3 см і 7 см. Знайди його периметр.
            

01.04.2021 (четвер)

Математика
Тема. Знаходження невідомого дільника
 Опрацюй відео урок за посиланням. 

Д/з с. 209 №9, с. 210 №10


31.03.2021 (середа)

Математика. 
 Тема. Знаходження невідомого діленого.
 Опрацюй відеоурок. Виконуй все за вказівками.

Д/з     с. 207 №5, с. 208 №7 (другий і третій стовпчик)

29.03.2021 (понеділок)

Математика
Тема.Зменшення числа в кілька разів.
Опрацюй дистанційний урок.Виконуй все за вказівками.

26.03.2021 (п'ятниця)

Самостійна робота

1.Математичний диктант (запиши вираз і результат)

   Знайти:

·         Добуток чисел 3 і 9;

·         Суму чисел 4 і 9;

·         Різницю чисел 14 і 8;

·         Частку чисел 16 і 2.

2.Задача.

   Тато зібрав 3 кошики яблук по 6 кг кожний, і 5 кг груш. Скільки всього кілограмів фруктів зібрав тато?

3.Обчислити.

2*8+9               (55-37):2                (5+7):2

2*7-6               (62-48):2                 (7+9):2

4.Порівняти вирази.

2*5+27…2*4+29

16:2+83…2*9+82

" * "- дія множення.

Вивчити таблицю ділення на 2, 3, 4, 5 (с.203)

25.03.2021 (четвер)

 Тема. Ділене, дільник, частка (с.201).
Опрацюй дистанційний урок.Виконуй все за вказівками.

24.03.2021 (середа)

Тема. Дія ділення
 Опрацюй дистанційний урок за посиланням 

22.03.2021 (понеділок)

1. Усний рахунок
Натискай на паузу і рахуй 


2. Каліграфічна хвилинка
Запишіть всі добутки таблиці множення на 5

3. Розв'яжіть задачу.
 Перший відрізок довжиною 1дм1см, другий - на 9 см коротший, ніж перший, а третій - у 4 рази довший, ніж другий. Накресліть ці відрізки.

4. Приклади
5*5 - 4*4=               3*9 + 2*9=
5*8 - 4*8=               4*7 + 2*7=
3*8 + 4*9=              2*6 - 3*4=
5. Розклади числа 45, 21, 36, 15  на множники  (Зразок: 12=2 * 6 )

12.03.2021 (п'ятниця)

                                                                              №1
5*5+17=                          62-3*9=
4*9-28=                           5*8-23=
94-2*9=                          15+4*7-4=
3*7+69=                          5*9-2*8=
                                                                              №2
Розклади числа 28, 36, 18, 20 на множники  (Зразок: 12=2 * 6 )

                                                                               №3
Знайди значення виразу 92 - (4 * а), якщо а = 5, 9, 3.

                                                                                №4
У кіоск привезли 4 ящики груш по 5 кілограмів і 7 ящиків яблук по 4 кілограми. Чого привезли у кіоск більше і на скільки?

                                                                                 №5
Ширина прямокутника 2 сантиметри, довжина у 4 рази довша. Накресліть прямокутник і знайдіть його периметр.

Д/з на канікули: ВИВЧИТИ ВСЮ ТАБЛИЦЮ МНОЖЕННЯ

11.03.2021 (четвер)

Розклад числа на множники (підручник с.196-198)
1. Усний рахунок №2 с.196
2. Математичний диктант №4 с.197
(Записуйте через клітинку тільки відповіді.)
3. Задача №6 с.197
5 зайців по 5 грн. - ? грн.
3 ведмедики по 8 грн. - ? грн. на ? грн. більше
1.)
2.)
3.)
Вираз:_________________________________________________
Відповідь:

4. №7, 
    №8 с. 198
5. Задача №9 с. 198
Було - 27 ф.
Поклала - ? ф.
Решту розклала - 5 коробок.  по 4 ф. - ? ф.


10.03.2021 (середа)

Розклад числа на множники
Уважно дивись урок і виконуй всі завдання






05.03.21 (п'ятниця)

Таблиця множення на 5
Опрацювати підручник с. 194 - 196
№1, №3, №4, №5 - усно


№7, №8 - (усно)
№2, №6,№9, №10 - (письмово)
Д/з - вивчити табличку множення на 5

04.03.21 (четвер)



Повторити табличку множення на 2,3,4


03.03.21 (середа)

Таблиця множення числа 4
№1
№2

Задача №3 (усно)
Їдучи до школи, Іринка побачила 7 світлофорів. Скільки "очей" у семи світлофорів?

                                                        Задача №4 (письмово)
У Маринки 8 олівців,  у Сашка в 4 рази більше, ніж у Маринки, а у Софійки - на 4 олівці більше, ніж у Маринки. У кого більше олівців у Сашка чи у Софійки і на скільки?

             Задача№5 (спочатку розв'яжіть задачу письмово, а потім накресліть)

Накресліть перший відрізок довжиною 3см, другий відрізок у 4 рази довший, ніж перший, а третій відрізок - на 5см коротший, ніж другий відрізок.

                                                               №6 (письмово)
Знайдіть значення виразу:  
а + 37, якщо а = 36, 19.
с*5 + с*8, якщо с = 4

Математичний тренажер


ДОДАВАННЯ

ВІДНІМАННЯ


17.02.2021 (середа)
Математика
 Тема. Тривалість доби. Орієнтування за годинником.(с.169-172)
1 . Переглянь відео:


2. Робота за підручником с.169 №2; №3 (записати в зошит)
Тема. Хвилина. Визначення часу за годинником.

Переглянь відео.

Робота за підручником. с. 174 №4, №5 (усно)
                                                        с.175 №10 (записати у зошит)  
     



 15.02.2021


Опрацювати підручник с 167-168
№1, №2, №6, №7 -усно
№3, №4, №5 - письмово
  с. 183 №3 (не забуваємо, що першою виконуємо дію множення)- письмово. 
Табл. множення на 2 знати напам'ять



                          25.01.2021

Віднімання виду 34-16

Опрацювати підручник с. 151-152

№1, №3, №6 (усно)

2 - Завдання в сірих квадратах виконати усно, а приклади зробіть письмово, вибравши той спосіб, який вам найзручніший.

№4 (задача)

Д/з   №5 с.152, приклади:

                             68-29              51-34
                             82-45              34-18
                             43-26              75-46
                             27+25             68+18
№3 Накресли квадрат КЛМО зі стороною 4 см. Знайди його периметр.

22.01.2021

Тема: Додавання виду 48+22 та 39+15

Опрацювати підручник с. 150-151

№1, №6, №7, №8 (усно)

№2, №3 - Завдання в сірих квадратах виконати усно, а приклади зробіть письмово, вибравши той спосіб, який вам найзручніший.

№4 (задача)

Д/з №5 с.151, приклади: 

                  48+16                 37+14
                  26+24                 35+55
                  62-8                    33-7
                  49+9                  40-23   
№6 с.144    
 

21.01.2021

Тема: Віднімання виду 32-7

Опрацювати підручник с. 140-142

№1, №4, №5 (усно)

№2, (письмово)

3 - Завдання в сірих квадратах виконати усно, а приклади зробіть письмово, вибравши той спосіб, який вам найзручніший.

Д/з   №6(1,2,3) с.142, приклади:   23-6                      91-5

                                                               62-8                         34-7
                                                               58+4                        77+6 

20.01.2021

Тема: Додавання виду 37+8

Опрацювати підручник с. 137-140

№1, №3(1,3),№6 (усно)

№2, №3(2) (письмово)

Д/з   №4, №5 с.139-140, приклади: 

                  46+7                    28+5
                  67+8                    55+9
                 30-14                    70-27    
                19+41                    53+47           

18.01.2021

Тема: Віднімання виду 50-24

Опрацювати підручник с. 135-137

№1, №2, №4,№8 (усно)

№3, №5, №7 (письмово)

Д/з   №6, №9 с.137, приклади: 

 40-13            60-34

 50-22            70-57

 60-39            80-35

 24+26           42+8

                           

15.01.2021

Тема: Віднімання виду 40-3

Опрацювати підручник с. 133-135

№1, №4 (усно)

№2, №3, №5, №9 (письмово)

Д/з   №6, №7 с.135, приклади:  

                                                                                                          40-2               60-7
                                                                                                          90-8               70-5
                                                                                                          50-4                30-3    
                                                                                                          64+6              23+7                                                                                                      

14.01.2021

Тема: Додавання виду 27+3
Опрацювати підручник с. 132-133
№1, №5, №6 (усно)
№2, №3, №7 (письмово)
Д/з   №4 с.132, приклади:       28+2                 96+4
                                                    55+5                71+9
                                                    67+3                39+1
                                                    43+7                82+8       
Накресліть прямокутник АВСД, у якого сторона АВ=3 см, а сторона ВС =5 см. Знайдіть периметр даного прямокутника.                                                                    

13.01.2021 (середа)

Тема: Виконання простих завдань на основі зібраних даних та завдань, що описані в математичних текстах, в т. ч. й сюжетних задачах, із застосуванням простих моделей. 

Гроші.

 Усний рахунок

10+24+6-2+32-0-70+100-30+7-47-5-24=



Виконайте завдання


Домашнє завдання:








    04.11.2020

Тема: Пошук потрібної інформації з використанням зокрема й засоби ІКТ. Перетворення інформації (почуту, побачену, прочитану) у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз.


Усний рахунок

Графічний диктант

Тренувальні вправи

Завдання для самостійної роботи з математики для учнів 2 класу.

Тема. Додавання та віднімання чисел в межах 100.

Алгоритм виконання:

1.    розв’яжи приклади;

2.    у таблицю запиши під цифрами відповідні букви;

3.    прочитай слово.

 

Картка 1

 

56 + 4

 

С

 

57 + 13

 

И

15 + 42

 

Е

82 - 5

 

Ь

50 - 3

 

П

90 - 35

 

Л

68 - 40

 

А

76 - 36

 

Т

 

47

70

60

28

40

57

55

77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     02.11.2020

Тема: Розв'язування проблемних ситуацій (математичних задач) зі свого життя на розуміння змісту арифметичних дій додавання і віднімання

Ров'яжіть приклади:

2. Розв'язування задач

1. Василько знає, що осінні канікули починаються 19 жовтня (у понеділок) і будуть тривати до 1 листопада (неділя). Останній день навчання у жовтні – 16 число, адже субота і неділя – це також вихідні. Скільки всього днів буде відпочивати Василько наприкінці жовтня? (Для ускладнення завдання попросіть дітей не користуватися календарем).

2. Друзі Оленка та Сергійко обожнюють прогулянки. Тож перший день канікул вони вирішили провести в міському парку. Спочатку діти гралися з листям і побачили 2 їжачків та 3 білочки. Відпочиваючи на лавці, діти спостерігали політ журавлиного ключа: Оленка встигла порахувати птахів: рівно півтора десятки. Після цього школярі пішли на гойдалку і дорогою зустріли п’ятьох собак, яких вигулювали господарі. Скільки тварин Оленка та Сергійко побачили протягом дня?

3. Вітя просто обожнює робити аплікації. Тож він вирішив провести осінні канікули з користю і кожного дня збирав яскраві листочки, каштани та жолуді. За кілька днів учень заготував 8 десятків жолудів, 6 десятків каштанів та цілий пакет листочків. Хлопець вирішив покласти плоди до скляних банок місткістю 2 літри. Скільки потрібно взяти таких посудин, якщо у літрову банку можна вмістити 20 жолудів або 15 каштанів.

Домашнє завдання

Кн. с 83 №4, №5


Множення числа 2  

натисніть ТУТ

Математичний тренажер 

натисні

ть тут


Тренувальні вправи з математики 1 клас "ВЕСЕЛІ ЖАБЕНЯТА"



Закріплення навичок додавання і віднімання в межах 100 без переходу через десяток."ВЕСЕЛІ КЛОУНИ"


ВЕЛИЧИНИ частина 1 ДОВЖИНА \ ДІЇ З ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ



Пропоную відео тренажер "Склад двоцифрового числа"




ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ БЕЗ ПЕРЕХОДУ 

ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК 


1. Пропоную індивідуальні завдання з математики для самостійної роботи в 1 класі
2. Презентація до уроку математики у 1 класі на тему 
"Досліджуємо властивості величин".
3. Презентація до уроку математики у 1 класі на тему "Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі".


ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.