(Роботу виконуйте на подвійних листках у клітинку)
Листки підписуй так:
Діагностувальна робота №2
з математики
здобувача освіти 4 - А класу
ЗЗСО І-ІІІ ст. №6 м. Гайсин
________________________
Розгорни листок і запиши дату
Дев'ятнадцяте жовтня
1. Виконай обчислення з остачею.
27:4=
68:8=
97:9=
2. Порівняй
607 кг 670 кг 95 см 950 мм
4 т 42 ц 4 м 410 см
3. Обчисли значення буквеного виразу 148*6 - а, якщо а=249
4. Знайди значення виразів
(знизу має бути розв'язання у стовпчик)
396*2 - 447:3= 345:3 + 248*3=
5. Розв'яжи задачу.
Автомобіль за 8 годин проїхав 464 км. Скільки кілометрів проїде цей автомобіль за 6 годин, якщо весь час буде рухатися з однаковою швидкістю?
6. Накресли прямокутник зі сторонами 8 см і 3 см. Обчисли його периметр.
18.10.2022
Опрацювати підручник с.81-83 №206 - усно (Дати відповідь на запитання у кінці тесту -письмово, тому працюємо з чернеткою)
с. 83 №207, №210 - письмово
Д/з
17.10.2022
Опрацювати підручник с.81
Знайдіть значення виразу: 995:5+174*3-620=
с. 81№203, №204(1)письмово
Д/з с.81 №202, №205
14.10.2022
Опрацювати підручник с.77-79
с. 77 №199 письмово
с. 78 №200
Д/з немає
13.10.2022
Самостійна робота
1. Щоб дізнатися, який полюс тепліший - Північний чи Південний - виконай ділення письмово і знайди суму всіх часток.
208:4 328:8 497:7 684:6 805:5
КЛЮЧ: сума часток = 439 - Північний полюс
сума часток = 445 - Південний полюс
сума часток = 339 - однакові за температурою
2. Розв'яжи задачу
Два працівники автозаправки обслуговували клієнтів. Перший працівник заправив пальним 54 автомобілі, по 18 автомобілів щогодини. Другий працівник за цей час мив вікна автомобілів, обслуговуючи щогодини 21 авто. Скільки всього автомобілів обслужив другий працівник?
3.Накресли прямокутник зі сторонами 3 см і 4 см. Розділи його на 8 рівних трикутників.
12.10.2022
Опрацювати підручник с.74 - 76
с. 74 №189, №190, №191 - усно
с. 75 №192, с.76 №194 - письмово
Д/з с.76 №195, №196 (задачу розв'яжіть одним способом письмово, а другим - усно)
11.10.2022
Опрацювати підручник с.71-74
с. 71 №181 (2), №183 письмово
№184 усно
Д/з с.72 №182 , с.74 №188
16.09.2022
Опрацювати урок №9 с.(32-34)
с. 34 №81, №82(1) письмово
Д/з с.34 №82 (2), №83
15.09.2022
Самостійна робота
1. Виконай обчислення
48:4= 91:13=
693:3= 96:16=
286:2= 90:15=
75:5= 152:8=
2. Визнач порядок дій і виконай обчислення. Підкресли рівності, у яких остання дія додавання.
318+15*3*10=
900-(350:7+60)=
3. Знайди значення виразу 91-а:3, якщо а=3, 36; 51
4. Розв'яжи задачу.
Під час грози грім лунав 4 рази: уперше - третину хвилини, удруге - чверть хвилини, утретє - п'яту частину хвилини, а востаннє - двадцяту частину хвилини. Скільки секунд лунав грім кожного разу під час грози?
5. Розв'яжи рівняння.
Х - 395=0 540:У=9 а : 11 = 10
14.09.2022
Рівняння з діями віднімання і ділення. Знаходження числа за його частиною (Урок №8)
с. 30 №66, №67, - усно
с. 30 №68, с.31 №70, №72- письмово
Д/з с. 30 №69, с. 31 №71, №73
13.09.2022
Рівняння з діями додавання і множення. Знаходження частини від числа (Урок №7)
с. 27 №58, №59, - усно
с. 28 №60, с.29 №62, №63- письмово
Д/з с. 28 №61, с. 29 №64
12.09.2022
Вирази зі змінною. Закони додавання і множення (Урок №6)
с. 24 №47, №51, №52, №54, №55 - усно
с. 25 №48, №49, №56
Д/з с. 26 №53, с. 27 №57
09.09.2022 (для тих, хто сьогодні не був у школі)
08.09.2022
Опрацювати підручник с.21-24 (урок №5)
Д/з с.22 №42, с.24 №46
Завтра будемо опрацьовувати урок №4 (с18-20)
№31. №34, №36 письмово
№32, №33, №35 -усно
Д/з с.16 №24
Зразок запису: 9*2 6*3 , порівну
Зверху олівцем обов'язково прописуйте результати дій.
с20 №37(1,2)
06.09.2022
Опрацювати підручник с.15 - 17 (урок №3)
Д/з с.17 №26 (ІІ і ІІІ стовпчики),№27
05.09.2022
Опрацювати підручник с.10-15 (урок №2)
Д/з с.14 №16, с.15 №17
02.09.2022
Повторення за 3 клас. Трицифрові числа урок (№1)
Підручник с.7 - 10
02.06.2022
Д/з завдання на сайті ВЧИ. ЮА
01.06.2022
Для тих, кого не було на уроці
с. 220 №1, №4, №6
Накресліть відрізок АВ довжиною 125 мм, відрізок СД - у 5 разів коротший відрізка АВ і це 1/2 відрізка КН. Накресліть всі три відрізка.
Д/з завдання на сайті ВЧИ. ЮА
31.05.2022
Д/з завдання на сайті ВЧИ. ЮА
30.05.2022
Задачі для майбутніх бізнесменів (с.218-219)
с.218 №4усно
с. 218 №5, №6, №8письмово
Д/з с.219 №7, №9
27.05.2022
с. 217 №1, №2, №3 письмово
26.05.2022
Задачі з одиницями вартості (с.215-217)
с.215 №1, №3, №5 усно
с. 215 №2, №4, , №6, письмово
Д/з с.217 №7, №8
25.05.2022
Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел (с.212-215)
с.212 №1, №2, №3 усно
с. 213 №4, №5, №6, №7, №8письмово
Д/з с.214 №9, с.215 №10
24.05.2022
Діагностувальна робота
Візьміть подвійний аркуш в клітинку. Відрахуйте 10 клітинок зверху. По середині підпишіть титульну сторінку :
Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості (209-211)
с.209 №1 усно
с. 210 №2, №6, с. 211 №8 усно
№3, №7 письмово
Д/з с.211 №11, №12
20.05.2022
Вартість. Підрахунок грошей
с.207 №1 письмово (крім зразка)
с. 208 №2, №3, №4
Д/з с. 209 №7, №9
19.05.2022
Задачі з одиницями маси
Дистанційна робота
1. Усне опитування "Одиниці маси"
2. Приклади на повторення
3. Задачі с.205 №11, №15 письмово
Д/з с. 205 №12, №13
18.05.2022
Задачі з одиницями маси
Дистанційна робота
1. Усне опитування "Одиниці маси"
2. Приклади на повторення
3. Задачі с.204 №7, №8 письмово
Д/з с. 204 №9, №10
17.05.2022
Задачі з одиницями маси
Дистанційна робота
1. Усне опитування "Одиниці маси"
2. с.203 №1, №2, №5 письмово
Д/з с. 204 №4, №6
16.05.2022
Дистанційна робота
1. Усне опитування "Одиниці маси"
2. с.201 №6, №7 письмово
3. Накресліть відрізок довжиною 8 см. Покажіть його 1/2, 1/4.
Д/з с. 202 №8
Приклади з остачею
28:4= 69:7=
38:6= 85:9=
34:4= 48:5=
13.05.2022
Виконуйте завдання за вчителем, ставлячи відео на паузу
12.05.2022
Маса. Одиниці вимірювання маси
с.199 №1 усно
с.200 №2, №3 усно
с.201 №6, №7 письмово
Д/з с.200-201 №4, №5
Задача: В одному залі кафе обідає 42 відвідувачі, по 6 осіб за кожним столом. В іншому залі накрито на 2 столи більше. Скільки відвідувачів обідає за кожним столом у другому залі, якщо всього там обідає 36 осіб, порівну за кожним столом?
11.05.2022
Закріплення знань, умінь та навичок знаходити число за його частиною (с. 194-198)
Дистанційна робота
с.195 письмово
с. 196 - 198 №12 письмово
Д/з №5, №6, №7
10.05.2022
Закріплення знань, умінь та навичок знаходити число за його частиною (с. 192-193)
Дистанційна робота
с.192 №6 усно
№7, №8 письмово
Д/з с.193 №9, №10
09.05.2022
Знаходження числа за його частиною (с.191)
Дистанційна робота
с.191 №1, №2 усно
№3, №5 письмово
Д/з с.191 №4, с. 198 №14
06.05.2022
Знаходження числа за його частиною (с.190)
Дистанційна робота
с.190 №8 усно
№9, №10 письмово
Д/з с.190 №11, №12
05.05.2022
Знаходження числа за його частиною (с.186-189)
Дистанційна робота
с.186 №1 письмово
№2, №3 усно
Вивчити правило
№4(1,2,3-усно, 4, 5 - письмово)
№6 письмово
Д/з с.189 №5, №7
04.05.2022
Закріплення знань, умінь та навичок знаходити частину від числа
У №3 змініть числа: 780 кг на 550 кг, а дріб 1/4 на 1/5
Д/з с.185 №5, №6 (Хто ці завдання вже робив Д/з немає)
03.05.2022
Закріплення знань, умінь та навичок знаходити частину від числа (с.184-186)
(Виконуйте на окремому подвійному листку, відповідно підписавши)
№1 Виконай обчислення у стовпчик
648+252=
800-247= 73+758=
№2 Перевір, чи правильно обчислено
вирази. Якщо так - постав "+", а якщо ні - постав "-".
Вирази з помилкою обчисли правильно.
1000 : 20=500
6 * 115=690 119 :
7=14
№3 Знайди значення виразів.
(602 - 518) : 12=
3 * 309 - (429 +
305)=
№4 Познач літеру правильної відповіді.
Якщо дільник - 8, частка - 7, остача - 6, то ділене - ...
А) 62
Б) 56
В) 50
26.04.2022
Закріплення знань, умінь і навичок з теми "Ділення з остачею" (с. 170)
Дистанційна робота
с.170 №9, №10(1) письмово
№10(2) усно
Картка №2, №4
Д/з с.170 №12, картка №1, №3
25.04.2022
Закріплення знань, умінь і навичок з теми "Ділення з остачею" (с. 168-170)
Дистанційна робота
Математичний диктант с.168 №1 письмово
с.169 №2 усно
№3, №4, №5 письмово, №6 усно
Д/з с.170 №7, №8
22.04.2022
Перевірка ділення з остачею (с.165-167)
с. 165 №1, №2 усно
№3 усно
№4, №5, №7 письмово
№6 усно
Д/з с.167 №8, №9
21.04.2022
Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі (с.163-165)
с. 163 №1 письмово
№2, №3, №7 усно,
№4, №8 письмово
Д/з с.165 №9, №10, №11
20.04.2022
Властивість остачі (с.160-162)
с.160 №4, №5, №6, №7(усно)
с. 162 №8, №9 (письмово)
Д/з
19.04.2022
Ділення з остачею (с.158-160)
с.158 №8(виконати приклади на ділення з остачею) письмово
№9 усно
с.159 №10 письмово, №11 усно
Д/з с.159 №1, с.160 №3, з картки №3
18.04.2022
Ділення з остачею (с.155-159)
Д/з №1, №2(1,2)
15.04.2022
Діагностична робота №7
№1 Виконай обчислення. Підкресли результати, більші від 70, але менші від 500.
36 * 2= 147 * 3=
82 :2= 240 * 4=
№2 Обчисли вирази.
440 + 270 - 368 =
636 : 3 + 518 =
(52 - 125 : 5) : (40 - 148 :4) =
№3
Довжина тіла коня - 3 м 5дм, а довжина хвоста - 70 см. У скільки разів тіло коня довше за хвіст?
№4
Виберіть із запропонованих такі значення змінної d, за яких нерівністьбуде правильною. Запиши утворені нерівності.
d * 3> 87 d = 25, 27, 29, 31
№5 Розв'яжи задачу.
Вісім хлопців за 3 дні походу з'їли 240 вівсяних хрустиків, щодня з'їдаючи порівну. На скільки днів вистачило б 110 вівсяних хрустиків одному хлопцеві?
№6*
"Привіт! Я - число. Якщо до мене додати 118, я стану круглим числом. А якщо від мене відняти 128, то я стану одноцифровим числом. Яке я число?" Запиши.
14.04.2022
Дистанційна робота
С. 152 №3(1) письмово, №3(2) усно, №3(3) письмово
Д/з с. 155 №6(ІІ стовпчик)
Задача №2
Три однакові машини за 4 години роботи витратили 240 л пального, витрачаючи порівну щогодини. На скільки годин роботи вистачить 400 л пального одній такій машині?
Задача №3
Довжина тіла оленя - 3 м 60 см, а довжина хвоста - 6 дм. У скільки разів тіло оленя довше за хвіст?
Множення суми на число і числа на суму Підручник с.111-114 (для тих у кого не відкривається відео)
Уважно перегляньте урок, під час перегляду зупиняйте відео і виконуйте всі завдання
Д/з с. 112 №7, с.114 №9 (письмово)
с. 113 №8 (усно)
17.03.2022
Прості задачі, що містять трійки взаємопов'язаних величин, та обернені до них
Опрацювати підручник с.106-110
№1 записати у вигляді каліграфічної хвилинки (тільки відповіді)
№2 усно
№3 Вирази розв'язання задач записати (без умови), а відповіді на запитання давати усно
Д/з №4 с. 110
Обчисліть у стовпчик
-360 +166 -502 +436 -500
157359324366251
16.03.2022
Закріплення знань, умінь і навичок з теми "Час"
Опрацювати підручник с.100-104
№1, №3, №4, №5, №6 - усно
№2, №7, №8, №9 - письмово
15.03.2022
Опрацювати підручник с. 97-100
№1,№3 усно
№2, №4,№5, №7 письмово
14.03.2022
Для повторення
Опрацювати підручник с. 95-97
№1-4 усно
№5-10 письмово
04.02.2022
1.Розв'яжи задачу
3а місяць 6 качкам згодували 30
кг зерна. Скільки зерна потрібно
на місяць для годівлі 9 качок?
2. Обчисли
1 кг – 8 г =
6 грн – 60 к. =
5 грн – 1 грн 50 к. =
1 грн 80 к. + 90 к. =
3. Обчисли письмово у стовпчик
+254 +349 +608 +465 +747
646453188317293
Д/з Підручник с. 57 №4 (8,9)
03.02.2022
Підручник с.54-57
Д/з с. 56 №4(5,6), с.57№5
02.02.2022
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд
Підручник с.51-53
Д/з с. 52 №3(2), с.53№7
01.02.2022
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд
Підручник с.49
Д/з с. 49 №5, №6
31.01.2022
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд
Підручник с.47-49
Д/з с. 49 №4, №7
28.01.2022
Це відео для тих хто не зрозумів як додавати і віднімати трицифрові числа у стовпчик без переходу через розряд
03.12.2021 (п'ятниця)
Додавання і віднімання суми двох розрядних доданків
(с. 165-166)
Д/з с.166 №7, №8
02.12.2021 (четвер)
Віднімання одного з розрядних доданків
Д/з
№1
Обчисли, спираючись на розрядний склад числа
700+90+3=793 500+70+5=
793-700=
793-90=
793-3=
№2 Розв'яжи задачу
Уздовж головної вулиці Запоріжжя - проспекту Соборного - озеленювачі висаджували троянди. Жовтих троянд висадили 300 кущів, рожевих - у 2 рази більше, а червоних- на 65 кущів більше, ніж жовтих і рожевих разом. Скільки червоних троянд було висаджено?
01.12.2021 (середа)
Розклад чисел на розрядні доданкиД/з с. 161 №8, с. 162 №9
У похід вирушило спочатку 500 козаків, через деякий час їх наздогнала ще сотня козаків. Після короткої наради, козаки вирішили розділитися порівну на два загони. Скільки козаків у кожному загоні?
№2Порівняй вирази
600-200 ... 800-400 300*3 ... 200*4
100+300 ... 500-200 600:2 ... 800:4
24.11. 2021 (середа)
Самостійна робота
(Роботу виконуйте на подвійному листку в клітинку, не забудьте його підписати)
1. Довжина ручки - 6 см 4 мм. Запиши в міліметрах.
2. Радіус кола - 8 см. Який діаметр цього кола? Вибери правильну відповідь.
а) 4 см; в) 12 см;
б) 8 см; г) 16 см.
3. Накресли І відрізок довжиною 4 см 5 мм, а ІІ відрізок - на 20 мм довший. Порахуй і накресли обидва відрізки.
4. Христина вишила на серветці перший рядок хрестиків довжиною 5 см. Цей рядок хрестиків удвічі довший, ніж буде наступний. Намалюй, як виглядатиме наступний рядок хрестиків.
5. Порівняй.
44 мм ... 4 см 36 см ... 3 дм +6 дм
50 мм ... 13 см - 8 см 2 м 25 см + 3 м 75 см ... 50 дм
6. Чи правда, що периметр прямокутної фотографії зі сторонами 6 см і 4 см дорівнює 24 см? Перевір письмово.
7. Розв'яжи задачу.
У модельєра є 5 м 20 см шовку. З нього пошиють сукню й 4 однакові блузки. Скільки метрів шовку знадобиться на сукню, якщо для кожної блузки потрібно 1 м шовку?
8*. Накресли відрізок АВ завдовжки 6 см. Від точки А відклади вправо 2 см і познач на відрізку точку С. На 3 см лівіше від точки В розмісти точку D. Знайди довжину відрізка СD.
23.11. 2021 (вівторок)
Коло і круг. Центр, радіус, діаметр
Підручник с.139-142
Д/зОпрацювати правила на с. 140
с. 141 №8 (зверніть увагу, що це кругові приклади),
с. 142 №9
22.11. 2021 (понеділок)
Коло і круг. Центр, радіус, діаметр
Підручник с.136-139
Д/зОпрацювати правила на с. 138
с. 136 №1,
№2
Накресли коло радіусом 2см5мм. Познач центр кола точкою О. Постав точки А, С, К, N, F поза колом. Точки D, В, Е - на колі. Проведи радіуси і діаметр.
29.04.2021 (четвер)
Множення і ділення на 10
Підручник с.220-221
Д/з с. 221 №9
Обчисли №2
50:10*1= 7*10 - 64:8=
10*(18-9)= 72:9 + 6*9=
36:4+0= 7*7 + 30:3=
28.04.2021 (середа)
1. Розв’яжи задачу.
З 15 метрів шерсті зв'язали 5 однакових шарфів. На одні рукавички йде на 1м менше, ніж на один шарф. Скільки метрів шерсті йде на одні рукавички?
2. Порівняй, що більше.
Впиши знаки >,<,=
(Не забувайте зверху надписувати олівцем переведені величини)
1дм ... 15см 25 см ... 25дм
34 см ... 43см 10см ... 1дм
32см ... 2дм 3см 1м ... 100см
2дм 4 см ... 24см 3дм 1см ... 33см
26.04.2021 (понеділок)
1. Обчисли.
8 · 2 : 2 = 8 · 9 + 8 · 3 =
8 · 4 – 4 = 8 · (11 – 5) =
8 · 7 + 44 = 70 – 8 · 5 =
24:24*12= (33-33)*97=
2. Розв’яжи задачу.
У бідоні було 40 л молока. Вісьмом покупцям продали по 4 л молока. Скільки літрів
молока залишилося в бідоні?
3. Виконай дії.
1 м – 5 см =
1 дм – 6 см =
1 м – 2 дм =
1 дм + 4 см =
23.04.2021 (п'ятниця)
Самостійна робота
1. Обчисли.
90 – 45 : 9 = 100 – 36 : 9 =
32 + 54 : 9 = 9 · 6 – 54 : 9 =
81 : 9 – 12 : 4 = 36 : 9 : 2 =
2. Обчисли.
8 · 0 + 22 = 4 : 4 · 25 =
10 · 2 + 8 = 52 · 0 + 63 : 9 =
60 : 10 · 9 = 9 · 10 – 6 · 10 =
3. Розв’яжи задачу.
У восьмимісні намети розмістили 72 особи, а у чотиримісні — 36 осіб. Яких наметів було більше: восьмимісних чи чотиримісних? На скільки більше?
22.04.2021 (четвер)
Ділення на 1. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль.
Працюємо за підручником с. 218-219
Д/з
Вивчити правила напам'ять с. 218-219
№1
5*4*1= 81:9:9=
4*0*8= 42:6:1=
18: (9:9)= 24: (8*3)=
Задача №2 Розв’яжи задачу, склади до неї короткий запис.
У кошику було 45 яблук, а слив у 5 разів менше. На скільки
менше слив у кошику?
Їдучи до школи, Іринка побачила 7 світлофорів. Скільки "очей" у семи світлофорів?
Задача №4 (письмово)
У Маринки 8 олівців, у Сашка в 4 рази більше, ніж у Маринки, а у Софійки - на 4 олівці більше, ніж у Маринки. У кого більше олівців у Сашка чи у Софійки і на скільки?
Задача№5 (спочатку розв'яжіть задачу письмово, а потім накресліть)
Накресліть перший відрізок довжиною 3см, другий відрізок у 4 рази довший, ніж перший, а третій відрізок - на 5см коротший, ніж другий відрізок.
Тема. Тривалість доби. Орієнтування за годинником.(с.169-172)
1 . Переглянь відео:
2. Робота за підручником с.169 №2; №3 (записати в зошит)
Тема. Хвилина. Визначення часу за годинником.
Переглянь відео.
Робота за підручником. с. 174 №4, №5 (усно)
с.175 №10 (записати у зошит)
15.02.2021
Опрацювати підручник с 167-168
№1, №2, №6, №7 -усно
№3, №4, №5 - письмово
с. 183 №3 (не забуваємо, що першою виконуємо дію множення)- письмово.
Табл. множення на 2 знати напам'ять
25.01.2021
Віднімання виду 34-16
Опрацювати підручник с. 151-152
№1, №3, №6 (усно)
№2 - Завдання в сірих квадратах виконати усно, а приклади зробіть письмово, вибравши той спосіб, який вам найзручніший.
№4 (задача)
Д/з №5 с.152, приклади:
68-29 51-34
82-45 34-18
43-26 75-46
27+25 68+18
№3 Накресли квадрат КЛМО зі стороною 4 см. Знайди його периметр.
22.01.2021
Тема: Додавання виду 48+22 та 39+15
Опрацювати підручник с. 150-151
№1, №6, №7, №8 (усно)
№2, №3 - Завдання в сірих квадратах виконати усно, а приклади зробіть письмово, вибравши той спосіб, який вам найзручніший.
№4 (задача)
Д/з №5 с.151, приклади:
48+16 37+14
26+24 35+55
62-8 33-7
49+9 40-23
№6 с.144
21.01.2021
Тема: Віднімання виду 32-7
Опрацювати підручник с. 140-142
№1, №4, №5 (усно)
№2, (письмово)
№3 - Завдання в сірих квадратах виконати усно, а приклади зробіть письмово, вибравши той спосіб, який вам найзручніший.
Д/з №6(1,2,3) с.142, приклади: 23-6 91-5
62-8 34-7
58+4 77+6
20.01.2021
Тема: Додавання виду 37+8
Опрацювати підручник с. 137-140
№1, №3(1,3),№6 (усно)
№2, №3(2) (письмово)
Д/з №4, №5 с.139-140, приклади:
46+7 28+5
67+8 55+9
30-14 70-27
19+41 53+47
18.01.2021
Тема: Віднімання виду 50-24
Опрацювати підручник с. 135-137
№1, №2, №4,№8 (усно)
№3, №5, №7 (письмово)
Д/з №6, №9 с.137, приклади:
40-13 60-34
50-22 70-57
60-39 80-35
24+26 42+8
15.01.2021
Тема: Віднімання виду 40-3
Опрацювати підручник с. 133-135
№1, №4 (усно)
№2, №3, №5, №9 (письмово)
Д/з №6, №7 с.135, приклади:
40-2 60-7
90-8 70-5
50-4 30-3
64+6 23+7
14.01.2021
Тема:Додавання виду 27+3
Опрацювати підручник с. 132-133
№1, №5, №6 (усно)
№2, №3, №7 (письмово)
Д/з №4 с.132, приклади: 28+2 96+4
55+5 71+9
67+3 39+1
43+7 82+8
Накресліть прямокутник АВСД, у якого сторона АВ=3 см, а сторона ВС =5 см. Знайдіть периметр даного прямокутника.
13.01.2021 (середа)
Тема:Виконання простих завдань на основі зібраних даних та завдань, що описані в математичних текстах, в т. ч. й сюжетних задачах, із застосуванням простих моделей.
Гроші.
Усний рахунок
10+24+6-2+32-0-70+100-30+7-47-5-24=
Виконайте завдання
Домашнє завдання:
04.11.2020
Тема: Пошук потрібної інформації з використанням зокрема й засоби ІКТ. Перетворення інформації (почуту, побачену, прочитану) у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз.
Усний рахунок
Графічний диктант
Тренувальні вправи
Завдання для самостійної роботи з математики для учнів 2
класу.
Тема. Додавання та віднімання чисел в межах 100.
Алгоритм виконання:
1.розв’яжи приклади;
2.у таблицю
запиши під цифрами відповідні букви;
3.прочитай слово.
Картка 1
56 + 4
С
57 + 13
И
15 + 42
Е
82 - 5
Ь
50 - 3
П
90 - 35
Л
68 - 40
А
76 - 36
Т
47
70
60
28
40
57
55
77
02.11.2020
Тема: Розв'язування проблемних ситуацій (математичних задач) зі свого життя на розуміння змісту арифметичних дій додавання і віднімання
Ров'яжіть приклади:
2. Розв'язування задач
1. Василько знає, що осінні канікули починаються 19 жовтня (у понеділок) і будуть тривати до 1 листопада (неділя). Останній день навчання у жовтні – 16 число, адже субота і неділя – це також вихідні. Скільки всього днів буде відпочивати Василько наприкінці жовтня? (Для ускладнення завдання попросіть дітей не користуватися календарем).
2. Друзі Оленка та Сергійко обожнюють прогулянки. Тож перший день канікул вони вирішили провести в міському парку. Спочатку діти гралися з листям і побачили 2 їжачків та 3 білочки. Відпочиваючи на лавці, діти спостерігали політ журавлиного ключа: Оленка встигла порахувати птахів: рівно півтора десятки. Після цього школярі пішли на гойдалку і дорогою зустріли п’ятьох собак, яких вигулювали господарі. Скільки тварин Оленка та Сергійко побачили протягом дня?
3. Вітя просто обожнює робити аплікації. Тож він вирішив провести осінні канікули з користю і кожного дня збирав яскраві листочки, каштани та жолуді. За кілька днів учень заготував 8 десятків жолудів, 6 десятків каштанів та цілий пакет листочків. Хлопець вирішив покласти плоди до скляних банок місткістю 2 літри. Скільки потрібно взяти таких посудин, якщо у літрову банку можна вмістити 20 жолудів або 15 каштанів.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.