23.02.2023
22.02.2023
21.11.2022
28.10.2022
27.10.2022
26.10.2022
25.10.2022
24.10.2022
21.10.2022
20.10.2022
19.10.2022
18.10.2022
17.10.2022
14.10.2022
13.10.2022
12.10.2022
11.10.2022
16.09.2022
15.09.2022
14.09.2022
13.09.2022
12.09.2022
09.09.2022
08.09.2022
07.09.2022
06.09.2022
05.09.2022
02.09.2022
31/05/2022
1.Спиши. Підкресли
спорідненіі слова.
На зеленій гілці пташка співала.
Мила,
звучна співанка сад звеселяла.
Та зловила дівчинка пташку
співучу,
Та й
заперла пташку в клітку блискучу.
Марійка Підгірянка
2.Спиши. Підкресли зайве слово у
кожному рядку.
Дорогий,
дорога, дорожній, подорожник.
Бережливий,
бережок, обережний, бережливість.
Малюнок,
мальований, мальовничий, малина, маляр, малювати.
Маленький,
мала, малесенький, малий, малюк, малюнок.
3.Склади речення з підкресленими словами.
ЧИТАННЯ 5 сторінок худ. книги
30.05.2022
1. Спиши. Відгадай загадку-жарт.
Визнач головну
думку. Чи можна текст назвати «Родичі»?
По
дорозі йшли гусак, гуска й гусенята. А назустріч їм — гусениця.
— Добрий день, родичі! — каже гусениця.
Засичали
гусак, гуска й гусенята.
2. До слів йшли,
каже добери слова, близькі за значенням.
3. Спиши. Відгадай загадку.
Підкресли споріднені слова, познач корінь.
Там, за
степом, де тополі,
Ралить
землю в чистім полі.
А в гарячу
косовицю
Косить
травку-луговицю...
Там жнива
— то жне пшеницю...
Опадуть
сніги під ноги —
26.05.2022
1. Спиши. Відгадай загадку. Підкресли
антоніми.
1)Усім,
хто прийде, усім, хто піде, вона руку подає.
(лямкаК)
2) Згорнеш
— клинець, а розгорнеш — млинець.
(раПасолька)
2. Запиши слова з префіксами. Розбери їх за будовою.
3. Від слова рука утвори споріднені, познач корінь. Назви чергування
приголосних.
ЧИТАННЯ Хрестоматія 181-183
24.05.2022
23.05.2022
19.05.2022
17.05.2022
1. Спиши. Відгадай загадку.
В неї очі, мов горішки,
кожушинка
хутряна,
гострі
вушка, наче ріжки,—
у дуплі
живе вона. (лкаБі)
2. Запиши слова, в яких відбувається чергування голосних, приголосних.
3. У якому значенні вжито вислів гострі вушка? З яким ще значенням може
вживатися слово гострий?
4. З якою метою вжито слова горішки, кожушинка, вушка, ріжки? Розбери ці слова за будовою.
ЧИТАННЯ Хрестоматія 173-175
16.05.2022
1. Спиши. Відгадай загадку. Підкресли споріднені слова, познач корінь.
Ну хто
співця весни не знає?
Закривши
очі, він співає.
Та пісня радісна, дзвінка.
Скажи, як
звати співака? (лоСовей)
2.Прочитай. Спиши підкреслені слова, змінюючи їх таким чином, щоб у них відбулося чергування голосних звуків
у корені.
ЯКА ПОРА?
В зеленім
лісі побував
якийсь художник — і
поволі
дерева
перефарбував
у
золотисто-жовтий колір.
—Ти хто
такий? —
я
здивувавсь, —
чому тебе
не бачив досі?
—То
придивися, —
хтось
озвавсь,—
і ти тоді
побачиш
— осінь!
ЧИТАННЯ Хрестоматія 170-172
13.05.2022
12.05.2022
https://drive.google.com/file/d/1vyWOwsFXjO9LiYA9Ns9rGNTxzFq1jNV5/view?usp=sharing
10.05.2022 (вівторок)
09.05.2022 (понеділок)
05.05.2022
03.05.2022
02.05.2022
ЧИТАННЯ Художня книга - 5 сторінок
29.04.2022
28.04.2022
26.04.2022
25.04.2022
22.04.2022
21.04.2022
19.04.2022
с. 92-93 впр1 письмово, впр 2 усно
18.04.2022
15.04.2022
14.04.2022
12.04.2022
11.04.2022
08.04.2022
Впр 1(усно), впр 2 та впр 3 - письмово + завдання з відео (яких немає в підручнику)
07.04.2022
05.04.2022
04.04.2022
01.04.2022
31.03.2022
Опрацюйте підручник с.72 - 73
Читання
29.03.2022
28.03.2022
25.03.2022
24.03.2022
Д/з с.68 виконайте письмово завдання третьої і четвертої крапочки.
Читання 24.03.2022
22.03.2022
Д/з Опрацювати підручник с. 63-65с. 63 впр 3
Прочитайте оповідання "Вистава" с.64-65,
дайте відповіді на запитання с.65,
21.03.2022
Опрацюйте підручник с. 61-62
18.03.2022
Самостійна робота з теми "Дієслово" Підручник с.60-61 впр 1-5 (Що я знаю/умію?)
17.03.2022
15.03.2022
14.03.2022
04.02.2022
03.02.2022
01.02.2022
31.01.2022
28.01.2022
02.12.2021 (четвер)
Українська мова (читання) Тема: Байка
На понеділок: Д/з вивчити напам'ять любу байку (намалювати до неї малюнок, вміти визначати її мораль)
30.11.2021.(вівторок)
с. 88 впр 2
Українська мова (читання) Тема: Байка "Гава і лисиця" Д/з кн. с. 88-89 Читати і переказувати за планом на с.90
29.11.2021 (понеділок)
Д/з Опрацювати правило на с. 84 с. 85 впр 3
Українська мова (читання) Тема: Байка "Лисиця і Ворона" Д/з кн. с. 85-86
25.11.2021 (четвер)
Д/з Опрацювати правила на с. 82, 83, с. 83 впр 4, с.84 впр 5Українська мова (читання) Вивчити напам'ять
23. 11. 2021 (вівторок)
Українська мова Д/з Опрацювати правило на с. 81, с. 81 впр 2
Українська мова (читання)Хрестоматія с. 116-117 (переказувати)Навчись переказувати.
22. 11. 2021 (понеділок)
29.04.2021 (четвер)
28.04.2021 (середа)
Кожен день, як тільки ранок у віконечко
загляне,
Лесик очі відкриває, вмить з-під ковдри вилізає.
Миє личко, зуби чистить, одягає одяг
чистий.
Часу зовсім Лесь не гає, бо до школи
поспішає.
2. Добери слова протилежні за значенням:
Пам’ятати - ______________ ;
сумувати - ______________ ;
виходити - ______________ ;
смітити - ______________ ;
забороняти - _____________ .
27.04.2021 (вівторок)
26.04.2021 (понеділок)
23.04.2021 (п'ятниця)
22.04.2021 (четвер)
21.04.2021 (середа)
20.04.2021 (вівторок)
19.04.2021 (понеділок)
16.04.2021 (п'ятниця)
15.04.2021 (четвер)
14.04.2021 (середа)
13.04.2021 (вівторок)
2. Встав
пропущені букви, добираючи перевірні слова. Запиши парами. Познач корінь.
М..довий – ...
.
Сл..вовий - ... .
3.
До поданих слів добери антоніми. Запиши парами.
Голосний
- ... .
Кричати - ... .
День - ... .
12.04.2021 (понеділок)
09.04.2021 (п'ятниця)
____________
Люблю я бродити по лісу,
слухати шум д(е,и)рев. Сосна сухо виспівує вгорі. Крізь її віти з присв(е,и)стом
пролітає вітер. Дуб густо ш(и,е)лестить металевим гудінням. Ніжно
ворушать л(е,и)сточками осика і в(е,и)рба.
08.04.2021 (четвер)
06.04.2021 (вівторок)
05.04.2021 (понеділок)
02.04.2021 (п'ятниця)
01.04.2021 (четвер)
31.03.2021 (середа)
30.03.2021 (вівторок)
- прочитай текст "Про запитання";
- визнач його головну думку;
- випиши з тексту виділенні слова;
- виділи у виписаних словах спільну частину - корінь.
29.03.2021 (понеділок)
Пісню "Танцювали миші" вивчити напам'ять*
26.03.2021 (п'ятниця)
- спрогнозуй і поміркуй за назвою казки про що йтиметься ;
- прочитай виразно казку (за потреби - кілька разів);
- дай відповіді на питання.
25.03.2021 (четвер)
24.03.2021 (середа)
23.03.2021 (вівторок)
12.03.2021 (п'ятниця)
11.03.2021 (четвер)
10.03.20210 (середа)
09.03.2021 (вівторок)
2. Робота з підручником (с.40)
Загадка - опис предметів, явищ, які треба впізнати за названими ознаками.
Гра "Будьмо уважними"
- Переглянь на YouTube восьму серію анімаційного серіалу "Моя країна Україна"
https://www.youtube.com/watch?v=XKGLLmkcNFc&ab_channel=Novatorfilm
- Самостійно склади загадки про головних персонажів.
3. Робота у зошиті.
Досліди як визначити корінь у словах (гра-дослідження).
Визнач корінь у словах : лісник, дубовий, вода, водій
05.03.2021(п'ятниця)
04.03.2021(четвер)
03.03.2021(середа)
17.02.2021(середа)
2. Які з цих слів є спорідненими? (усно)
16.02.2021
15.02.2021
26.01.2021
22.01.2021
21.01.2021
20.01.2021
19.01.2021
білки (що робили?) раділи;
18.01.2021
15.01.2021
14.01.2021
Уважно передивіться відеоролик "Що таке дієслово?"
і виконайте запропоновані завдання.
Тема. Виразне читання вірша. Обговорення прочитаного. Вибіркове
читання. Слова - назви дій. Письмо з пам'яті. (підручник с.6-7).
1.
Вивчи вірш напам'ять (с. 7) "Рідна мова"
2. З пам'яті запиши ввічливі слова .
3. Доведи, що в
українській мові є різні слова. Наведи приклади слів до кожної групи. (с.
7)
4.Спиши і розшифруй прислів'я і приказки. (с. 7)
Передивіться відеоурок на тему "Діалог. Репліка в діалозі" і виконайте завдання
Відео уроки для
дистанційного навчання
Аудіювання
Клас ___________
Прізвище, ім’я
учня__________________________________________________
Як Миколка став хоробрим
Миколка прийшов сьогодні
до школи дуже рано. На лавці під високою тополею сиділо двоє дівчаток. Вони
дивилися на дерево. Щось зацікавило їх там. В очах дівчаток хлопчик помітив
тривогу.
Коли це знялася пташка,
забилася, запищала тривожно. І тої ж миті
перед лавкою щось упало.
Миколка зрозумів:
пташеня випало з гнізда, а мати його тепер у розпачі.
Одна дівчинка взяла
пташеня й каже:
— Якби ж це хто сміливий
був зараз у школі... він би поліз на дерево й
поклав пташеня в гніздо.
Миколка був дуже
боязкий, але слова дівчинки вразили його. Невже
вона вважає його боягузом?
— Я полізу,— сказав
Миколка.
— Ти? — запитали
дівчатка й з подивом глянули на хлопчика.
Миколка поклав пташеня
за пазуху й поліз на тополю. Від страху в нього тремтіли руки й ноги, але він
ліз усе вище й вище. Поклав Миколка пташеня в гніздо, а сам спустився додолу.
Дівчатка дивилися на
нього захоплено.
(В. Сухомлинський) (150 слів)
Аудіювання
Клас ___________
Прізвище, ім’я учня_________________________________________________
Послухайте текст «Як Миколка
став хоробрим». Оберіть правильну відповідь та позначте її +
1. Кого Миколка зустрів біля школи під
високою тополею?
двох хлопчиків;
двох дівчаток.
2.
Що випало з гнізда?
маленьке пташенятко;
пташине яєчко.
3.
Що відчував Миколка, коли ліз на
дерево?
від страху в нього тремтіли
руки і ноги;
він був спокійний, бо зовсім не
хвилювався.
4.
Як дівчатка дивилися на Миколку?
зі страхом;
захоплено.
Результат _____________
Дуже важливо правильно писати, адже інколи найменша помилка може призвести до викривлення змісту всього вашого висловлювання. А це просто неприпустимо! А щоб такого не трапилося, на допомогу нам приходять різноманітні словники. І один із них – орфографічний. Хто він такий та як може нам допомогти?
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.