Українська мова

23.02.2023

Правопис числівників 40-90, 100 (С.49)
с.49 впр1, "Що я знаю/умію"- письмово
Д\з С. 49 впр 2 (Запишіть тільки ті данні, які ви за допомогою інтернету, уточнили і виправили в тексті -  тобто достовірну інформацію) Текст списувати не потрібно.

22.02.2023

Правопис числівників 11 - 20 (С.48)
с.48 впр1, впр 2- письмово

Д\з С. 48 впр 3 (Запишіть коротко розповідь)
ЧИТАННЯ Д/з "Чит. із задоволенням"с. 99-100

21.11.2022

Що я знаю / умію (С.88)
с.88 впр1, впр2, впр3- письмово

Д\з С. 88 впр 3 (Напиши казку)

28.10.2022

Гарних всім канікул!!!

27.10.2022

Синоніми (С.65)
с.65 впр1, впр2, впр3- письмово

Д\з С. 65 впр 3 "Редагуємо"

26.10.2022

Власне українські й іншомовні слова. Застарілі та нові слова. Народна легенда (С.61-64)
с.61 впр1- усно
с. 62 впр 2, впр 3 - письмово, впр 4, впр 5 - усно
Д\з С. 64 впр 7
ЧИТАННЯ Д/з с. 62-63 Легенда "Як чумаки винайшли скло"

25.10.2022 

"Чит. із задовол"(с.134-135)
письмове завдання на с.27

24.10.2022

Багатозначні слова й омоніми(С.59-61)

Д/з Вивчити правила с. 59-60, с.61 впр 4

21.10.2022

Значення слова. Однозначні та багатозначні слова (С.57-59)
с.57 впр1- усно
с. 59 впр 4 - письмово
Д\з С. 58  впр 3
ЧИТАННЯ Д/з "Чит. із задовол." с.64-65

20.10.2022

Диктант "Старий дуб"



19.10.2022

Опрацювати підручник с.56 "Що я знаю/умію?"
впр 1, впр2, впр3 -  письмово
Д/з "Розвиток мовлення" с.56 впр2 (Тему виберіть із впр1)
Читання "Чит. із задоволенням" с. 62 -63 (Читати, переказувати)

18.10.2022

"Читаємо із задоволенням щодня" с.23-26 (Читаємо і виконуємо всі завдання щодо тексту)

17.10.2022

Опрацюати підручник с. 54-55
с. 54 впр 1 письмово
впр 2 - Тест прочитати, переказати с.55 - 4*,5* зверху -письмово
Д/з с.55 "Завд. на вибір" - впр 1

14.10.2022

Опрацювати підручник с.53-54
впр 1 письмово, впр 2 усно, впр 3 усно, впр 4 письмово
Д/з немає

13.10.2022

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та  и . Міфи  (С.52-53)
с.52 впр1, читаємо, виконуємо завдання усіх крапочок. (Завдання першої та четвертої крапки - усно, а другої, третьої та п'ятої - письмово)

Д\з с. 53  впр 2 

12.10.2022

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е и . Міфи  (С.50-51)
с.50 впр1, с.51 впр4 - письмово
с. 50 впр2, впр 3 - усно

Д\з С. 51  впр 5
ЧИТАННЯ Д/з (підручник) с.50-51 (Читати, переказувати за ключовими словами)

11.10.2022

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е и . Міфи слов'ян (С.46-49)
с.46 впр1, с 47 впр 2 - письмово

Д\з С. 49 "Завдання на вибір" впр 2
ЧИТАННЯ Д/з Читати с.47-49 (Читати, переказувати, відповідати на запитання)

16.09.2022

Вхідна діагностична робота



15.09.2022

СИТУАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ. Діалог і монолог (С.25-27)
с.26 впр1 - усно
Складіть діалог, у якому хтось дає поради для вдалого усного виступу
с.26-27 впр2 - усно, - читаємо і відповідаємо на запитання до вправи.
Д\з  Спишіть абзац, який розпочинається словами: "Багато людей почало підтримувати хлопця." с. 27
ЧИТАННЯ Д/з Читати с.28-29 Вміти розпізнавати роди літератури (епос, драму, лірику)

14.09.2022

СИТУАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ. СТИЛІ МОВЛЕННЯ (С.23-25)
с.23 впр1 - усно
Напишіть діалог "У бібліотеці"
с.24 впр2 - усно, а завдання з крапочкою - письмово
Хто такі БЛОГЕРИ? Впр 3 -читаємо і відповідаємо на запитання до вправи.
Д/з Читати с.24-25
       Написати відгук про свою улюблену книгу.
"Чит. із задоволенням" с.4-7, прочитати, виконати завдання

13.09.2022

МОВА І МОВЛЕННЯ.УСНЕ ТА ПИСЕМНЕ МОВЛЕННЯ (С.21-23)
с. 22 впр 2 - розподіли речення в таблицю - письмово
впр 3 - усно
впр 4 - письмово
Д/з с.23 впр5

12.09.2022

ТЕКСТ. РЕЧЕННЯ. СЛОВО
Прочитайте анотацію. Про що ви дізналися? с.17
Читання тексту с.18-21
Скласти план
Письмово виконати завдання на с.21 "Редагую"
Д/з Напишіть 5-6 речень про те , яким ти уявляєш своє майбутнє
"Моє майбутнє"

09.09.2022


08.09.2022

Підручник с.16-17
Д/з с.16 впр2 (2*)

07.09.2022

Підручник с15 Розбираємо що таке ІНСТРУКЦІЯ, дивимося на зразок написання інструкції "Як виготовити папір удома"
Д/з Зробити папір за інструкцією на с. 15

06.09.2022

Підручник с. 13-14
Д/з с.14 впр 4
Читати і переказувати с.14 впр 3
Завтра принести у школу колаж "Про себе"

05.09.2022

Підручник с.7-8
Д/з с.8 (*4, *5)
Читати с.9-12, створити колаж про себе (с.10)

02.09.2022

Я вивчаю українську мову
Підручник с. 6-7
Вивчити або повторити гімн України

31/05/2022

1.Спиши. Підкресли спорідненіі слова.

    На зеленій гілці пташка співала.

    Мила, звучна співанка сад звеселяла.

     Та зловила дівчинка пташку співучу,

    Та й заперла пташку в клітку блискучу.

     Марійка Підгірянка

2.Спиши. Підкресли зайве слово у кожному рядку.

     Дорогий, дорога, дорожній, подорожник.

   Бережливий, бережок, обережний, бережливість.

   Малюнок, мальований, мальовничий, малина, маляр, малювати.  

   Маленький, мала, малесенький, малий, малюк, малюнок.

3.Склади  речення з підкресленими словами.

ЧИТАННЯ 5 сторінок худ. книги

30.05.2022

1. Спиши. Відгадай загадку-жарт. Визнач  головну дум­ку. Чи можна текст назвати «Родичі»?

     По дорозі йшли гусак, гуска й гусенята. А назустріч їм — гусениця.

— Добрий день, родичі! — каже гусениця.

     Засичали гусак, гуска й гусенята.

2. До слів йшли, каже добери слова, близькі за зна­ченням.

3. Спиши. Відгадай загадку. Підкресли споріднені слова, познач корінь.

   Там, за степом, де тополі,

   Ралить землю в чистім полі.

   А в гарячу косовицю

   Косить травку-луговицю...

   Там жнива — то жне пшеницю...

   Опадуть сніги під ноги —

   Розчищає всім дороги. (тракторТ)
ЧИТАННЯ Хрестоматія 184-185

26.05.2022

1. Спиши. Відгадай загадку.  Підкресли антоніми.

   1)Усім, хто прийде, усім, хто піде, вона руку подає.

  (лямкаК)

   2) Згорнеш — клинець, а розгорнеш — млинець.

  (раПасолька)

2. Запиши слова з префіксами. Розбери  їх за будовою.

3. Від слова рука утвори споріднені, познач корінь. Назви чергування приголосних.

ЧИТАННЯ Хрестоматія 181-183


24.05.2022

Текст - міркування
Дистанційна робота
Підручник с.108-110. впр 1, впр 2 усно
Д/з Напишіть текст-міркування з теми "Красти погано"

23.05.2022

Контрольне списування
Візьміть подвійний аркуш в косу лінію. Титульну сторінку підпишіть:
Списування
здобувача освіти 3-А класу
ЗЗСО І-ІІІ ст. №6 м. Гайсин
______________________
Розгорніть аркуш напишіть дату
23 травня
Дуб
ЧИТАННЯ Хрестоматія 171-177

19.05.2022

Текст - міркування
Дистанційна робота


Д/з Складіть і запишіть текст - міркування "Чому книжку називають другом"
ЧИТАННЯ Хрестоматія 175-177

17.05.2022

Дистанційна робота
Диктант
https://www.youtube.com/watch?v=XjDHspm5Mb8&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%9D%D0%B5%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0

Д/з 

1. Спиши. Відгадай загадку.

   В неї очі, мов горішки,

   кожушинка хутряна,

   гострі вушка, наче ріжки,—

   у дуплі живе вона. (лкаБі)

2. Запиши слова, в яких відбувається чергування го­лосних, приголосних.

3. У якому значенні вжито вислів гострі вушка? З яким ще значенням може вживатися слово гострий?

4. З якою метою вжито слова горішки, кожушинка, вушка, ріжки? Розбери  ці слова за будовою.

ЧИТАННЯ Хрестоматія 173-175

16.05.2022

1. Спиши. Відгадай загадку. Підкресли споріднені слова, познач корінь. 

   Ну хто співця весни не знає?

   Закривши очі, він співає.

   Та пісня радісна, дзвінка.

   Скажи, як звати співака? (лоСовей)

2.Прочитай. Спиши підкреслені слова, змінюючи їх таким чином, щоб у них відбулося чергування голосних звуків

у корені.

          ЯКА ПОРА?

  В зеленім лісі побував

  якийсь художник — і поволі

  дерева перефарбував

  у золотисто-жовтий колір.

   —Ти хто такий? —

  я здивувавсь, —                                   

  чому тебе не бачив досі?

  —То придивися, —

  хтось озвавсь,—

  і ти тоді побачиш

  — осінь!

ЧИТАННЯ Хрестоматія 170-172

13.05.2022

Придумати і записати свою чарівну казку за схемою на с.108

ЧИТАННЯ Художня книга - 5 сторінок

12.05.2022

Діагностична робота
(Будь ласка, роздрукуйте і виконайте завдання)

https://drive.google.com/file/d/1vyWOwsFXjO9LiYA9Ns9rGNTxzFq1jNV5/view?usp=sharing


ЧИТАННЯ Художня книга - 5 сторінок


10.05.2022 (вівторок)


Текст - розповідь
 (виконуйте завдання за вчителем, ставлячи відео на паузу)

Д/з Складіть і запишіть текст-розповідь про лелеку. Доберіть заголовок.

ЧИТАННЯ Художня книга - 5 сторінок

09.05.2022 (понеділок)

Текст - розповідь (105-107)
Д/з Робота з деформованим текстом
Запиши речення в правильній послідовності так, щоб утворився текст "Йоржик"

 І дуже цьому зрадів.
 То виявляється йоржик.
 І раптом зойкнув.
 У нього на спині колючий гребінець.
 Почав знімати з гачка.
Сергійко спіймав рибку.

Читаємо і переказуємо підручник. с.105 - 107

05.05.2022

Опис зовнішності людини (103-104)
Впр1, впр2 усно
Д/з Опишіть зовнішність свого друга
ЧИТАННЯ Художня книга - 5 сторінок

03.05.2022

Науковий і художній описи (с.102-103)
Д/з Розглянь будь-яку рослину на вибір. Опиши її загальний вигляд. Пригадай частини рослини: корінь, стебло, листя, квітка, плід. Опиши їх. У якому стилі - художньому чи науковому - ти створив/створила опис?

02.05.2022

Науковий і художній описи 
Дистанційна робота
Уважно слухаємо вчителя і виконуємо за ним завдання
https://www.youtube.com/watch?v=X1XIXPTkh0U
ЧИТАННЯ Художня книга - 5 сторінок

29.04.2022

Завдання з укр. мови не даю. Переходьте на сторінку ЯДС - там є над чим попрацювати. У наступну середу будемо писати діагностувальну роботу з теми "Погода" -ЯДС.

28.04.2022

Текст - опис 
Дистанційна робота
Уважно слухаємо вчителя і виконуємо за ним завдання
Д/з (с. 100-101) впр1 усно, впр2 письмово
ЧИТАННЯ Художня книга - 5 сторінок

26.04.2022

Типи текстів (с.98-100)


Уважно розібрати теоретичний матеріал с. 98
Впр1, впр2 усно,
 впр2(четверта крапочка) письмово

Д/з с.100 впр 3
ЧИТАННЯ Художня книга - 5 сторінок

25.04.2022

Текст. Тема і мета. Заголовок (с.97-98)
Впр1, впр2 усно
Уважно розібрати правило
впр3 письмово
Д/з с.98 впр 4
ЧИТАННЯ "Хр." с. 168-169, читати і переказувати

22.04.2022

Самостійна робота
с. 96 впр1-5

21.04.2022

Головні та другорядні члени речення
с. 93-94 впр3 письмово, впр 4 усно, впр 5 письмово
Д/з с.94 впр 6
ЧИТАННЯ с. 94-95, читати і переказувати, відповідати на запитання с.95 

19.04.2022

Головні та другорядні члени речення
https://www.youtube.com/watch?v=rczh1pxkNGI
с. 92-93 впр1 письмово, впр 2 усно

Д/з с.92 "Завдання на вибір" завд. 3 та "Редагуємо"- списати, поставити розділові знаки

ЧИТАННЯ с. 90-91 скласти план

18.04.2022

Окличні і неокличні речення (с.89-92)
Впр1, впр2 усно
впр3 письмово
Казку "Електромобіль Сашко" читаємо, переказуємо, відповідаємо на запитання
Д/з с.92 "Завдання на вибір" завд.1, завд.2

15.04.2022

Види речень за метою висловлювання.
Читаємо казку (с.85-88), відповідаємо на запитання, переказуємо. 
Д/з с. 89 впр4 
(Зв'язок між словами в реченні встановлюється за допомогою запитань.)
 Наприклад: Аліса знайшла золотий ключик.
(Хто?) Аліса;
Аліса (що зробила?) знайшла;
знайшла (що?) ключик;
ключик (який?) золотий.

14.04.2022

Види речень за метою висловлювання (с.84-87)


с.84 впр1 письмово
впр2 усно
Д/з с.88 (завдання четвертої крапочки)
ЧИТАННЯ с.85-87

12.04.2022

Речення (с.83-84)
с.83 впр1 усно
впр2 письмово
Д/з с.84 впр4
ЧИТАННЯ с.83 (вірш напам'ять)

11.04.2022

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв'ю (с.80-82)
С. 80 впр 1 усно
Передивіться відео, виконуючи всі завдання

Д/з с.82 "Письмо для себе" 
Читання в особах (с.80-82) 

08.04.2022

Словосполучення і речення (с.79-80)
Передивіться відео, виконуйте ті завдання, які ми ще не робили

Впр 1(усно), впр 2 та впр 3 - письмово +  завдання з відео (яких немає в підручнику)

07.04.2022

Слово і словосполучення (с.78-79)
впр 2 (письмово)
Розгляньте впр 5 (усно) і виконайте впр 4(письмово)
Д/з с79 впр5 (письмово), розподіливши у два стовпчика: словосполучення і не словосполучення (по 5 прикладів у кожен стовпчик)
Читання "Хр." с. 166-168

05.04.2022

Самостійна робота з теми "Службові частини мови. Вигук"
Підручник с. 77 впр2,3,4,5 письмово
Читання "Хр." с. 163-166

04.04.2022

Правопис вигуків (Підручник с. 74-77)
1. Каліграфічна хвилинка
Жай  во  рон ок   жайворонок
В небі жайворонок в'ється.
2. Зробіть звуко-буквений аналіз слова в'ється 
3. с. 74 впр 1 письмово
             впр 2 усно (1 речення, за вибором, письмово)
4. Прочитайте оповідання "Подарунки Ніколаса" (с.74-76), відповідаючи на запитання, підготуйтеся переказувати.
Д/з с.77 (завдання другої крапочки письмово )

01.04.2022

Підручник с. 74
Розвиток мовлення. Комікс
Пам'ятка про створення коміксу
1. Вигадай двох - трьох персонажів
2. Уяви як вони виглядатимуть (малювати можна навіть схематично)
3. Продумай невеличкий сюжет (що замислили герої, як вони це зробили, чим завершилася історія, який висновок для себе зробили персонажі).
4. Виріши, скільки "кадрів" треба для малювання цієї історії (бажано, не більше семи)
5. Намалюй сюжетні картинки (кадри коміксу) і напиши репліки героїв у "словесних бульбашках".
Комікс записуємо-малюємо на окремому аркуші (А4)
Фотографуйте і скидайте у вайбер


31.03.2022

                              Вигук

Опрацюйте підручник с.72 - 73
впр1,2,3 - усно
впр 4,5,6 - письмово

Читання

Прочитати 5 сторінок художньої книги

29.03.2022

                    Службові слова
Перегляньте урок та виконайте, запропоновані у ньому письмові завдання (в кінці уроку)   
Дочитайте "Малий і Карлсон, що живе на даху" частина 2 с. 71
Дайте відповіді на запитання щодо тексту с.72 (1-4 крапочки) - усно, а завдання п'ятої крапочки та "Письмо для себе" виконайте письмово
                                                                                  

28.03.2022

                         Сполучник
Підручник с. 69-70
Впр 1 письмово
Д/з виписати із прочитаного уривка у один стовпчик 5 прийменників, а в другий сполучники (скільки знайдете) Якщо сполучник, або прийменник повторюються, то пишемо його лише один раз.
Читання
Читаємо і переказуємо с.69-70, відповідаємо на запитання

25.03.2022

Написання диктанту "Ведмеже сімейство"


24.03.2022

Поняття про сполучник

Підручник с. 66-68
Передивіться уважно відео, опрацюйте с.66 (впр1 усно)
Виконайте письмово с. 66 впр 2 та впр 3
Д/з с.68 виконайте письмово завдання третьої і четвертої крапочки.

Читання 24.03.2022

Підручник с. 67-68 (читати, переказувати і відповідати на запитання)

22.03.2022

Д/з Опрацювати підручник с. 63-65
с. 63 впр 3

Прочитайте оповідання "Вистава" с.64-65, 

дайте відповіді на запитання с.65,

потренуйтеся читати в особах

21.03.2022

Службові частини мови. Прийменник
https://www.youtube.com/watch?v=BP1bFQG0cxo
Опрацюйте підручник с. 61-62
с.61 впр 1 (усно)
с. 62 впр 2, 3 (письмово)
Д/з с. 62 впр 4, правила вивчити.

Читання: 
Хрестоматия  
Поновити в пам'яті  "Самостійне життя"с 155-157 Продовжуємо читати с. 158-161

18.03.2022

Українська мова

Самостійна робота з теми "Дієслово"
 Підручник с.60-61 впр 1-5 (Що я знаю/умію?)


17.03.2022

Українська мова 

Не з дієсловами


Прочитайте вірш с.59, визначте його тему і головну думку, дайте характеристику головного героя, виконайте всі завдання з крапочкою (завдання третьої крапочки виконайте письмово)
Впр 2, впр 3 с. 59 усно

Українська мова (читання)
Прочитайте виразно вірш "Не кусається" Івана Андрусяка с. 60, дайте відповіді на запитання
Д/з Вивчіть його напам'ять
Дорогі мої діти, не забувайте всі вірші записувати на відео і скидати мені у вайбер.

15.03.2022

Українська мова (читання)
Прочитайте оповідання "Нахаба" с.55-58
дайте відповіді на запитання щодо тексту
Українська мова 
Виконайте всі письмові завдання с.58
Д/з Придумайте і запишіть текст-розповідь за серією малюнків с. 55

14.03.2022


Часові форми дієслів. 
Г. Фалькович "Обіцяю". 
Письмо для себе



Опрацювати підручник с. 53-54
Вивчити правило с.53
Виконати впр 5 (с.53) усно,
с.54 впр 6 (детально опрацювати всі завдання) - все що сказано зробити письмово виконуємо.
Д/з с. 54 Письмо для себе
Запиши свої міркування. Продовж речення

ЧИТАННЯ
Д/з вірш "Обіцяю" вивчити напам'ять



04.02.2022

Самостійна робота з теми "Числівник"
Підручник с. 37 - 38 впр 1 - 5

03.02.2022

Д/з  с. 36 впр 2 (завдання з крапочкою)
Читати с. 33-35

01.02.2022

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів
Д/з с.37 (Першу крапочку опрацюйте усно, а другу виконайте письмово)
Читати с.31-35 (Читати і підготуватися відповідати на запитання по тексту)

31.01.2022

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів
Д/з с.31 впр 3
Читати с.27-30

28.01.2022

Числівник


02.12.2021 (четвер)

Українська мова 
Тема: Суфікс. Утворення нових слів (с. 90-91)
Д/з с. 91 впр 4

Українська мова (читання) 
Тема: Байка

На понеділок: Д/з вивчити напам'ять любу байку (намалювати до неї малюнок, вміти визначати її мораль)


30.11.2021.(вівторок)

Українська мова 
Тема: Суфікс
Д/з Опрацювати правило на с. 87

 с. 88 впр 2

Українська мова (читання) 
Тема: Байка "Гава і лисиця"    Д/з кн. с. 88-89 Читати і переказувати за планом на с.90

29.11.2021 (понеділок)

Українська мова 
Тема: Апостроф після префіксів

Д/з Опрацювати правило на с. 84
 с. 85 впр 3

Українська мова (читання) 
Тема: Байка "Лисиця і Ворона"    Д/з кн. с. 85-86


 25.11.2021 (четвер)


Українська мова 

Д/з Опрацювати правила на с. 82, 83,
 с. 83 впр 4, с.84 впр 5
Українська мова (читання) 
Вивчити напам'ять 

Українська мова (читання) 
Д/з Вивчити напам'ять любий вірш 
Обсяг: не менше 3 стовпчиків


23. 11. 2021 (вівторок)

Українська мова 
Д/з Опрацювати правило на с. 81, с. 81 впр 2

Українська мова (читання)
Хрестоматія с. 116-117 (переказувати)
Навчись переказувати. 


22. 11. 2021 (понеділок)

Українська мова 
Д/з
с. 80 впр 3

Українська мова (читання)
Хрестоматія с. 113-115
Навчись переказувати. 



29.04.2021 (четвер)

Українська мова 
Д/з
Утвори і запиши слова за зразком.  
 Зразок: Читати - читання . 
Віднімати — 
Гуляти — 
Мовчати — 
Сидіти — 
Бродити — 
Знати —

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 124- 125
Навчись переказувати. Дай відповіді на запитання с.125


28.04.2021 (середа)

Українська мова 
Д/з 1. Випиши з тексту дієслова:

        Кожен день, як тільки ранок у віконечко загляне,    

        Лесик очі відкриває, вмить  з-під ковдри вилізає.

        Миє личко, зуби чистить, одягає одяг чистий.       

        Часу зовсім Лесь не гає, бо до школи поспішає.  

2. Добери слова протилежні за значенням:

      Пам’ятати -  ______________ ;

      сумувати -    ______________ ;

      виходити -    ______________ ;

      смітити -       ______________ ;

      забороняти -  _____________ .


27.04.2021 (вівторок)

Українська мова 

Д/з


Українська мова (читання)
Прочитайте вірші, записані у формі діалогу. Потренуйтесь читати їх з рідними.





26.04.2021 (понеділок)

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 122- 124
Навчись виразно читати. Дай відповіді на запитання с.124

23.04.2021 (п'ятниця)

Українська мова 
Перевір себе 
Тест-контроль 
Виконуй завдання в зошиті
 1. Визнач, у якому рядку записано лише прикметники. 
А веселий, весняне, чудово 
Б чудовий, велика, веселкове 
В весняний, веселка, чудове 
2. Визнач, у якому рядку всі словосполучення записано без помилок. 
А літній ранок, синє море, рудий кошеня 
Б руде курча, білий бузок, літня спека 
В синій льон, літнє погода, руда білка 
3. Вибери протилежне за значенням слово до поданого прикметника - корисний 
А смачний 
Б добрий 
В шкідливий
 4. Від поданих іменників утвори і запиши прикметники. 
Весна — 
пшениця — 
круг — 
5. До поданих прикметників добери і запиши близькі за значенням слова.
 Сильний                ,                  . 
Спритний              ,                . 

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 119- 121
Навчись виразно читати. Дай відповіді на запитання с.121


22.04.2021 (четвер)

Українська мова 

Д/з
Від кожного наведеного кореня утвори декілька слів. Запиши за зразком. Корінь кожного слова виділи.
Зразок: біл- білка, білченя, білочка.
Корені слів: 
хат — 
риб —
лис —

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 117- 119
Навчись виразно читати. Дай відповіді на запитання с.119

21.04.2021 (середа)

Українська мова 
Посилання на урок буде о 09.15
Урок розпочнеться о 09.30
Д/з


20.04.2021 (вівторок)

Українська мова 
Посилання на урок буде о 09.15
Урок розпочнеться о 09.30
Д/з Прочитай. Заміни виділені слова прикметниками за зразком. Запиши утворені словосполучення.
 Зразок: чашка з фарфору — фарфорова чашка.
 Сік з яблук — 
Квиток учня — 
Каша з гречки — 
Стрічка з шовку — 
Шишка сосни -

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 114- 116
Прочитай гумористичні твори. Визнач у якому жанрі написано кожний з них.

19.04.2021 (понеділок)

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 111- 113
Дочитай п'єсу Олександра Олеся "Бабуся в гостях у ведмедя"
Дай відповіді на запитання с.113

16.04.2021 (п'ятниця)

Українська мова 
Посилання на урок буде о 09.15
Урок розпочнеться о 09.30
Д/з  Спиши вірш. Підкресли іменники. Випиши слова — назви істот. 
             Де стояло літо 
Облітає листя, висохла трава. 
Дивиться з ялиці заспана сова. 
Лис послухав тишу, обійшов ярок,
 кинувся на мишу, а спіймав листок. 
Стежечка розмита повертає вбік. 
Де стояло літо — виріс боровик.
                                     Леонід Талалай

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 107- 110
Прочитай уривок п'єси Олександра Олеся "Бабуся в гостях у ведмедя"

15.04.2021 (четвер)

Українська мова 
Посилання на урок буде о 09.15
Урок розпочнеться о 09.30
Д/з  1. Дізнайся що означає твоє ім'я.
2.Відгадай загадки. Запиши відгадки в алфавітному порядку. 
1. Живе в лісі, хижа, дика, любить курку та індика. 2. Біла латка, чорна латка по дереву скаче. 3. Довгі вуха, куций хвіст, невеличкий сам на зріст. 4. Не лікар, а дерева лікує.

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 103 - 106
Прочитай уривок п'єси Олександра Олеся "Бабуся в гостях у ведмедя"

14.04.2021 (середа)

Українська мова 
Посилання на урок буде о 09.15
Урок розпочнеться о 09.30
Д/з 1. Прочитай вислови. Кожен із них заміни одним словом. 
Пекти раки; п’ятами накивати; зарубати собі на носі. 
2. Запиши за зразком. 
Зразок. Робити з мухи слона - перебільшувати.

13.04.2021 (вівторок)

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 102-103
Прочитай оповідання Михайла Слабошпицького "Що ж буде з Костиком?"
Дай відповіді на запитання с. 103

Українська мова 
Посилання на урок буде о 09.15
Урок розпочнеться о 09.30
Д/з  1. Зроби звуко-буквений аналіз слова  СЬОГОДНІ.

2. Встав пропущені букви, добираючи перевірні слова. Запиши парами. Познач корінь.

            М..довий – ...  .

            Сл..вовий - ...  .

3. До поданих слів добери антоніми. Запиши парами.

           Голосний - ...  .

            Кричати - ... .

            День - ... .

12.04.2021 (понеділок)

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 100-101
Прочитай оповідання Михайла Слабошпицького "Що ж буде з Костиком?"
Навчись переказувати близько до тексту.

09.04.2021 (п'ятниця)

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 98-99
Прочитай оповідання Анатолія Григорука "З курми лягай, з півнями вставай"
Дай відповіді на запитання до тексту с.99

Українська мова 
Посилання на урок буде о 09.15
Урок розпочнеться о 09.30
Д/з     Прочитай текст. Добери заголовок. Спиши, вставляючи пропущені букви (е або и) . Усно добирай перевірні слова (форма однини чи множини; щоб на ненаголошений [е] або [и] падав наголос).  

____________

     Люблю я бродити по лісу, слухати шум д(е,и)рев. Сосна сухо виспівує вгорі. Крізь її віти з присв(е,и)стом пролітає вітер. Дуб густо ш(и,е)лестить металевим гудінням. Ніжно ворушать л(е,и)сточками осика і в(е,и)рба.

08.04.2021 (четвер)

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 96-98
Прочитай оповідання Віктора Кави "Вітя на вулиці"
Дай відповіді на запитання до тексту с.98

Українська мова 
Посилання на урок буде о 09.15
Урок розпочнеться о 09.30
Д/з Добери і запиши відповідні найменування 
(по 3 приклади). 
Назви міст: 
Назви річок: 
Назви країн: 
Назви вулиць:

07.04.2021 (середа)
Українська мова 
Посилання на урок буде о 09.15
Урок розпочнеться о 09.30
Д/з
Прочитайте текст. Визначте межі речень. Поставте відповідні розділові знаки. Спишіть.
 Берізка 
Зростала на галявині молода берізка до лісу прийшли хлопчики вони підійшли до берізки і встромили в її стовбур сокиру здригнулась берізка впали на землю прозорі краплинки далеко ще до осені а берізка стоїть жовта

06.04.2021 (вівторок)

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 94-96
Навчитися виразно читати вірші. 
До одного з віршів намалювати малюнок.

Українська мова 
Посилання на урок буде о 09.15
Урок розпочнеться о 09.30
Д/з Прочитай текст. Добери заголовок. Спиши.
   
  Сергійко посадив деревце. Воно було кривеньке і негарне. Але хлопчик старанно доглядав його: обкопував, підживлював, поливав, оббирав гусінь. 
   Пройшли роки. Сергійкове деревце стало гарним, струнким — вигналося ген над хатою.

05.04.2021 (понеділок)

Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 91-93
Навчитися виразно читати вірші. 

02.04.2021 (п'ятниця)


Українська мова (читання)
Читанка "Чарівне слово" с. 89-90
Навчитися виразно читати вірші. 
Один (на вибір) вивчити напам'ять.
У понеділок перевірю.

Українська мова
1. Прочитай. Спиши. Познач у словах спільну частину — корінь. 
- Пролісок, лісовий, лісник, лісничий, лісовик.
- Мовний, примовка, замовлення, обмовитися, безмовний, немовля. 
- Загадка, гадати, вигадка, гадає, розгаданий.

2. Прочитай текст. Випиши спільнокореневі слова. 
Сьогодні ми побували в художньому музеї. Екскурсовод розповідала, як художники створюють свої картини, як працюють у художніх майстернях. Ми довідались, що багато картин мають неабияку художню цінність.



01.04.2021 (четвер)

Українська мова (читання)
Тема. Виразне читання  твору, обговорення первинного сприйняття. Робота з лексичним значенням слова.   Утворення  споріднених слів 
( підручник с.52-55).
 Прочитай казку "Казка про час та годинники" із зупинками, міркуваннями, передбаченнями.
Д/з Опрацюй правило с.52
Письмово с. 52 впр1; спиши абзац, який починається словами "За тиждень ..."с. 54

31.03.2021 (середа)

Тема Написання диктанту

Д/з  Пройдіть тест "Лексичне значення слова"https://forms.gle/NVqhNTd2KBFR8tH57

30.03.2021 (вівторок)

Українська мова
Тема. Форми слова та споріднені слова. Корінь слова. Лексичне значення слова (підручник с. 49)

 Гра "Будьмо уважними":
  • прочитай текст "Про запитання";
  • визнач його головну думку;
  • випиши з тексту виділенні слова;
  • виділи у виписаних словах спільну частину - корінь.
Д/з    Пройдіть тест

Українська мова (читання)

Читанка "Чарівне слово" (с.87-88)

Д/з     Навчитися виразно, з інтонацією, передаючи настрій читати вірші.

29.03.2021 (понеділок)


Українська мова (читання)

Читанка "Чарівне слово" (с.85-86)

Пісню "Танцювали миші" вивчити напам'ять


 
Пісню "Танцювали миші" вивчити напам'ять*




26.03.2021 (п'ятниця)


Українська мова (читання)
Тема. Виразне читання твору. Передбачення за заголовком. Робота зі змістом твору.
Читанка "Чарівне слово" (с.81-84)
  • спрогнозуй і поміркуй за назвою казки про що йтиметься ;
  • прочитай виразно казку (за потреби - кілька разів);
  • дай відповіді на питання.
Українська мова
Тема.Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е] та [и] в корені слова. Мовні явища в тексті: чергування звуків в коренях слів. (с.47)

1.Самостійно досліди як перевірити ненаголошені  [е] та [и] в корені слова. (с.47 "Гра -дослідження").Прочитай і запам'ятай правило на синьому тлі. 

2.Переглянь відео:

3. Потренуйся , де писати [е] , а де  [и]:


4. Гра "Будьмо уважними". Прочитай, поміркуй , добери заголовок. Випиши з тексту власні назви.

25.03.2021 (четвер)

                   Діагностична робота №3
Прошу:
- перейти за посиланням, 
- роздрукувати тест, 
- виконати завдання
Всі роботи зберу тоді, коли вийдемо на навчання у школу.

24.03.2021 (середа)

Українська мова
 Тема.Будова слова. Значущі частини слова. Форми слова та споріднені  слова  (с.46).
2.Виконай вправу 1. Прочитай текст.
3.Вправа 3. Добери заголовок до тексту. Спиши текст.
4. Згадай що таке власні і загальні назви (переглянь відео)
5. Вправа 2. Випиши з тексту власні назви.

23.03.2021 (вівторок)

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Виразне читання твору. Передбачення за заголовком тексту.
1.  Опрацюй у підручнику с. 45
* прочитай текст із зупинками;
* самостійно сформулюй питання  для передбачення та міркування.
* виконай вправу "Словник-помічник" 
2. Прочитай вірш. Випиши дієслова. Зміни їх так, щоб вони відповідали на питання що робить? 
Білі гуси летять над лугами,
 в синім небі біліють снігами, 
в синім небі хмарками зникають, 
довго-довго їх очі шукають. 
                                                      Олександр Олесь 
Зразок: летять — (що робить?) летить.

3. Розбери за будовою слова: півник, ручка, безтурботний, сіль, подорож.

ЧИТАННЯ:
Прочитай оповідання (читанка "Чарівне слово" с.77-80)
- Що нового ти дізнався?
- Дай відповіді на запропоновані запитання. Виконай завдання.

12.03.2021 (п'ятниця)

УКРАЇНСЬКА МОВА
1. Розподіли подані слова у 3 колонки:
Іменники                        Прикметники                                   Дієслова

(Вірші, кольоровий, зуб, тісто, вивчила, думай, весняний, співають, маленьке.)

2. Придумай і запиши по 3 іменники:
           Ж. р.                          Ч. р.                            С. р. 

3. Добери споріднені (спільнокореневі) слова до слів:
Вода, космос, весна, малий.
Зразок:
Зелень - зеленіє, зелена.

4. Розбери за будовою слова:
Пушок, берізка, проліски,люди, ніжний.
5. Добери протилежні за значенням слова (антоніми)
Зразок:
Іде - стоїть,
кислий - ... ,
теплий - ... ,
весна - ... ,
північ - ... ,
захід - ... .

ЧИТАННЯ
Прочитай вірші
 (читанка "Чарівне слово" с.62-63)
Дай відповіді на запитання 
Д/з на канікули:
Прочитай оповідання 
 (читанка "Чарівне слово" с.63-76)
Дай відповіді на запитання 

11.03.2021 (четвер)

ЧИТАННЯ:
Прочитай оповідання Михайла Пришвіна "Вискочка"
 (читанка "Чарівне слово" с.59-61)
Дай відповіді на запитання с. 61

 (мовно-літературна галузь)
Тема. Правдива і неправдива інформація. Мультфільми. Елементи форми і їх значення для сприйняття основних ідей (колір, музика, анімація у мультфільмах).
1.Переглянь на YouTube сьому серію анімаційного серіалу "Моя країна Україна"  - "Тернопільська квітка" 
2. Впарава 2 .Дай відповіді на питання (с.43)
3 Виконай вправу 3.
4. Прочитай вправу 4 
(Випиши підкреслені слова, виділи закінчення, основу, корінь.)
5. Д/з 
Письмово виконай останнє завдання на с.43 (Добери заголовокпиши )

10.03.20210 (середа)

Тема. Лексичне значення слова. Основа та закінчення. Редагування тексту. Робота з орфографічним словником.
(підручник с. 41)
1. Прочитай текст і поміркуй над змістом останнього речення.
2. Вправа 3 . Випиши виділені форми слів за зразком: хто? люди
3. Переглянь відео, прослухай пояснення теми і виконай завдання.

09.03.2021 (вівторок)

 Українська мова
Тема.Розвиток зв'язного мовлення.Норми спілкування з людьми різного віку (однокласники , вчителі). Роль ввічливих слів у спілкування.
1. Переглянь відео.

2. Робота з підручником (с.40)

Загадка - опис предметів, явищ, які треба впізнати за названими ознаками.

Гра "Будьмо уважними" 

        - Переглянь на YouTube восьму серію анімаційного серіалу "Моя країна Україна"

https://www.youtube.com/watch?v=XKGLLmkcNFc&ab_channel=Novatorfilm

         - Самостійно склади загадки про головних персонажів.

3. Робота у зошиті. 

Досліди як визначити корінь у  словах (гра-дослідження).

Визнач корінь у словах : лісник, дубовий, вода, водій

ЧИТАННЯ:
Прочитай "Диво неабияке" Юрій Старостенко (читанка "Чарівне слово" с.58-59)
"Сергійкові синички" Надія Кир'ян с. 59
 Дай відповіді на запитання с. 59

05.03.2021(п'ятниця)

ЧИТАННЯ:
Прочитай уривок казки "Жовтороте обирає ім'я" Галини Демченко
 (читанка "Чарівне слово" с.55-58)
Дай відповіді на запитання с. 58

Українська мова

Опрацюй правило на с. 39
Усно виконай завдання: "Витівниця стрілочка"

1. Прочитай. Познач у словах спільну частину — корінь (письмово)
Пролісок, лісовий, лісник, лісничий, лісовик.
 Мовний, примовка, замовлення, обмовитися, безмовний, немовля. 
Загадка, гадати, вигадка, гадає, розгаданий.

 2. Прочитай текст. Випиши спільнокореневі слова.
Сьогодні ми побували в художньому музеї. Екскурсовод розповідала, як художники створюють свої картини, як працюють у художніх майстернях. Ми довідались, що багато картин мають неабияку художню цінність.

04.03.2021(четвер)

Тема. Медіа -засоби, які зберігають і поширюють різну інформацію.Подача інформації через текст, малюнок, фото, відео, схема, піктограма, графік тощо. Створення  простих медіа за допомогою цифрових пристроїв. (підручник с.38)
1.Вправа 1
2.Переглянь відео. 
Частина 1.


Частина 2.

3. Вправа 3 . Дайте УСНО відповіді на запитання.

4. Виконай вправу 4 і запиши у зошит.

ЧИТАННЯ:
Прочитай казку "Чому сова не спить уночі" (читанка "Чарівне слово" с.53-54)
Дай відповіді на запитання с.54
 

03.03.2021(середа)


Добери і запиши відповідні найменування ( по 2 - 3 приклади).
Назви міст: ____________________________________________________________
Назви річок: ___________________________________________________________
Назви країн: ___________________________________________________________
Назви вулиць:__________________________________________________________
Запиши слова. 
Привітання:_______________________________________________________ 
Прощання:________________________________________________________
Вибачення:_________________________________________________________

Розберіть слова за будовою  
Подарунок, школа, підземний, веселка, котик.

17.02.2021(середа)

Тема. Будова слова. Споріднені слова.
Ставте відео на паузу і виконуйте паралельно завдання.

1. Розберіть за будовою слова (письмово)
Зима, зимова, сніжок, проліски, лісник, надпис.
2. Які з цих слів є спорідненими? (усно)

16.02.2021

Тема. Будова слова. Основа і закінчення.
Ставте відео на паузу і виконуйте паралельно завдання.

Визначте закінчення і основу слів: 
Зима, весна, сніжинкою, у книзі, під машиною, зелена, смачне, у літаку, трави, лялечками, небо, пісня, веселий, літня, солоденька.
 
ЧИТАННЯ:
Прочитай казку "Про сіру горличку з чорним намистом" Олександра Зими
 (читанка "Чарівне слово" с.39-42)
Дай відповіді на запитання с. 42

15.02.2021

Читаємо 5 сторінок художньої книги і записуємо у щоденник читача.

26.01.2021

Тема.Читання з передбаченням. Робота з заголовком тексту. Виразне читання/слухання тексту. Обговорення почутого/прочитаного. Лексичне значення слова. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назвах.
ЧИТАННЯ:
Прочитай казку "Я - сам" (читанка "Чарівне слово" с.13-16)
Дай відповіді на запитання с. 16

Українська мова
1. Запишіть подані слова у відповідні стовпчики:
Горобець, сміється, весела, смачний, гора, стоїть, дім, старе, пишуть, приїхав, сон, квіткова, подивився, кіно, свіже.
Іменники                Прикметники                 Дієслова

2. Утворіть споріднені слова за зразком:
Свято - святковий - святкувати.
Сніг -
Зима -
Читання -

3. Прочитай. Знайди і підкресли «зайве» слово в кожному рядку.  (УСНО)
• Збруч, Прип’ять, Десна, Карпати, Дністер. 
• Запоріжжя, Львів, Україна, Одеса, Луцьк.

4. Прочитай. Спиши. Підкресли назви міст. 

У Львові працює славетна кондитерська фабрика «Світоч». На заводах Харкова випускають трактори, тепловози, тягачі й всюдиходи. У місті Рожище виготовляють одні з найкращих твердих сирів. У самому серці Запоріжжя знаходиться гігантська гребля — Дніпрогес.

5.  




22.01.2021




Це відео не стосується нашого підручника, але теоретичний матеріал нам підходить, тому виконуйте завдання разом із автором відео.


Тема.Виразне читання. Обговорення прочитаного. Робота з лексичним значенням слова. Мовні явища в тексті. Створення письмового повідомлення(кн. с.16)
1. Прочитай і запам'ятай правило.
2. Гра "Витівниця стрілочка"
3. Виконай вправи 1, 2, 3.
ЧИТАННЯ:
Прочитай вірші (читанка "Чарівне слово" с.11-13)
- Який настрій викликали в тебе ці вірші?
- Дайте відповіді на запропоновані запитання. 

21.01.2021



Тема. Робота з текстом. Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: добір дієслів близьких і протилежних за лексичним значенням (с.15)

1. Прочитай уважно і запам'ятай правила на с.15

2. Виконай завдання с.15 четверта крапочка
- запиши сполучення слів, замінивши виділені слова на близькі за значенням (Наприклад: прийде перший мороз - нагряне перший мороз).

3. Прочитай. Випиши з кожного прислів’я пари дієслів з протилежним значенням. 

• Чоловік не знає, де загубить, а де знайде.
 • Так на світі ведеться: один плаче, а другий сміється. 
• Вода в одного бере, а другому дає. 
• Або розумне казати, або зовсім мовчати.

4. Прослухайте вірш В.Скомаровського "Навкруги казкові шати" (використовуючи  QR-код) Які слова вжив автор у переносному значенні?

ЧИТАННЯ:
Прочитай вірші (читанка "Чарівне слово" с.9-10)
- Який настрій викликали в тебе ці вірші?
- Дайте відповіді на запропоновані запитання. 

20.01.2021

 Українська мова
Тема.Вибіркове читання. Засоби художньої виразності у тексті. Пряме і переносне значення слів у художньому тексті. (с.11)
1. Прочитай правило і запам'ятай.
2. Використовуючи QR-код прослухайте вірш Олександра Олеся "Ялинка"
3. Виконай логічне завдання "Порушена послідовність" (усно)
4.  Утвори і запиши речення з виділеними словами (гомоніти, переливалася, гралися)
5. До поданих дієслів добери і запиши відповідні іменники.
 • Сходить, світить, гріє - __________ .
 • Дме, свище, завиває - __________ .
• Іде, мрячить, ллє - __________ .
6. Зроби звуко-буквений аналіз слова ДОЩ

19.01.2021

Українська мова
Тема. Виразне читання. Місце і час подій, персонажі. Вибіркове читання.Форма однини/множини в словах. (с. 10)
1.
2.
Прочитай. Випиши дієслова і зміни їх за поданим зразком.
 
Співають, витьохкують у кущах солов'ї. Цвітуть фіалки і конвалії. Над ними літають метелики і бджоли. дзвінко кують зозулі.

Зразок:     Що роблять?                                              Що робить?
                     співають                                                        співає

 3. Вивчи правило (с.10)
4. Гра- дослідження
ЗРАЗОК: Білка (що робила?) раділа;
                    білка (що робить?) радіє;
                    білка (що робитиме?) радітиме;
                    білки (що робили?) раділи;
                    білки (що роблять?) радіють;
                    білки (що робитимуть?) радітимуть.
Слова ЛОСЬ, ЛИСКА, ЯГНЯ записати за зразком. (Зразок не переписувати) 
ЧИТАННЯ:
Прочитай оповідання В. Нестайка "Моє перше перше вересня" (читанка "Чарівне слово" с.4-6)
- Який настрій викликали в тебе описані події?
- Відшукай у тексті місце, в якому описана смішна ситуація. Прочитай її, потім перекажи.
- Як ти вважаєш, чи добре вчинив однокласник який підставив ніжку? 

18.01.2021

ЯДС (мовно-літературна галузь)

1. Прочитайте оповідання "Лісова красуня" (кн. с. 11-14)
- Поміркуйте над назвою оповідання.
- Які персонажі можуть у ньому діяти?
2. Прочитай оповідання із зупинками, міркуваннями та передбаченнями.
3. У тексті знайдіть діалог зайчика та ялинки, повправляйтесь з рідними читати його в особах.

Д/з 
- Намалюйте Лісову красуню взимку.
-  Прочитайте ще раз оповідання і навчіться його переказувати.

15.01.2021

УКРАЇНСЬКА МОВА (ЧИТАННЯ)

1. Прочитайте оповідання "Чемний Миколка" вголос (кн. с. 8-9). За допомогою інтонації передавайте почуття, виражені в різних реченнях (обурення, насмішка, жалість, сум).

2. Пригадайте, які розділові знаки використовують на письмі в оформленні діалогу.

3. Випишіть питальні та окличні речення в тій послідовності, у якій вони зустрічаються в тексті.

4. Як цей діалог характеризує персонажів? Чи вперта Оксанка? Що не так з Миколчиною чемністю.

Домашнє завдання:
Читаємо щодня по 5 сторінок художньої книги і обов'язково записуємо в "Щоденник читача", зазначивши дату і підпис. Підпис ставить хтось із дорослих. 

УКРАЇНСЬКА МОВА
Пригадайте що 

1. Спишіть вірш, всавляючи з довідки відповідні слова
2. Знайдіть у тексті дієслова і підкресліть їх двома лініями -------
3.   
4. Зробіть звуко-буквений аналіз слова ЧИТАННЯ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Кн. с. 9 впр 5 (6 дієслів)


  



14.01.2021

Уважно передивіться відеоролик "Що таке дієслово?"

 і виконайте запропоновані завдання.





Тема. Виразне читання вірша. Обговорення прочитаного. Вибіркове читання. Слова - назви дій. Письмо з пам'яті. (підручник с.6-7).

 

           1. Вивчи вірш напам'ять (с. 7) "Рідна мова"

           2. З пам'яті запиши ввічливі слова .

           3. Доведи, що в українській мові є різні слова. Наведи приклади слів до кожної  групи. (с. 7)

       4.Спиши і розшифруй прислів'я і приказки. (с. 7)


Передивіться відеоурок на тему "Діалог. Репліка в діалозі" і виконайте завдання





Відео уроки для 

дистанційного навчання


          04.11.2020 


Аудіювання

Клас ___________

Прізвище, ім’я учня__________________________________________________

Як Миколка став хоробрим

Миколка прийшов сьогодні до школи дуже рано. На лавці під високою тополею сиділо двоє дівчаток. Вони дивилися на дерево. Щось зацікавило їх там. В очах дівчаток хлопчик помітив тривогу.

Коли це знялася пташка, забилася, запищала тривожно. І тої ж миті

перед лавкою щось упало.

Миколка зрозумів: пташеня випало з гнізда, а мати його тепер у розпачі.

Одна дівчинка взяла пташеня й каже:

— Якби ж це хто сміливий був зараз у школі... він би поліз на дерево й

поклав пташеня в гніздо.

Миколка був дуже боязкий, але слова дівчинки вразили його. Невже

 вона вважає його боягузом?

— Я полізу,— сказав Миколка.

— Ти? — запитали дівчатка й з подивом глянули на хлопчика.

Миколка поклав пташеня за пазуху й поліз на тополю. Від страху в нього тремтіли руки й ноги, але він ліз усе вище й вище. Поклав Миколка пташеня в гніздо, а сам спустився додолу.

Дівчатка дивилися на нього захоплено.

(В. Сухомлинський) (150 слів)


 


Аудіювання

Клас ___________

Прізвище,  ім’я учня_________________________________________________

 

     Послухайте  текст  «Як  Миколка став хоробрим».  Оберіть  правильну відповідь та позначте її    +

1.    Кого Миколка зустрів біля школи під високою тополею?


      двох хлопчиків;                                          

      двох дівчаток.

2.    Що випало з гнізда?


     маленьке пташенятко;

      пташине яєчко.

3.   
Що відчував Миколка, коли ліз на дерево?


     від страху в нього тремтіли руки і ноги;

     він був спокійний, бо зовсім не хвилювався.

4.    Як дівчатка дивилися на Миколку?



      зі страхом;

      захоплено.

 

                         

                                                  Результат  _____________

 

 03.11.2020
        Українська мова
Тема: Читання/слухання тексту. Дослідження тексту: ключові слова. Письмо під диктовку. Уживання слів в усному і писемному мовленні відповідно до правил вимови і написання. Робота з орфографічним словником.

1. Написання диктанту

2. Робота з орфографічним словником
Дуже важливо правильно писати, адже інколи найменша помилка може призвести до викривлення змісту всього вашого висловлювання. А це просто неприпустимо! А щоб такого не трапилося, на допомогу нам приходять різноманітні словники. І один із них – орфографічний. Хто він такий та як може нам допомогти? 

Запишіть слова, вставляючи пропущені букви: 
М...та, за...ць, прост...р, пап...р, доро...чий, ден...ий, да...ий, н...скільки, зробле...ий, клас...ий, уноч…, стояч…, н...яковіти, тов...ий тощо.
       
Правильність написання перевірте за допомогою орфографічного словника.                                      
                                                              02.11.2020 
 Українська мова
Тема: Виразне читання вірша. Дослідження віршованих текстів. Віршування з опорою на задані рими. Малі фольклорні форми: прислів'я, приказки , скоромовки, загадки. Письмові повідомлення : оформлення речень на письмі;  наголошування слів; правильність написання відомих слів.

1.Читанка "Чарівне слово" ст. 92-93 Ліна Костенко "Осінь, ось вона , осінь" ; Тарас Шевченко "Не щебече соловейко"; Євген Гуцало "Зайці в полі варять борщ"  - вивчити напам"ять 1 вірш, який найбільше сподобався.
2.Скласти віршик з поданими словами (римами): дзвінок-урок, або білка-гілка



Тестові завдання для дистанційного навчання



Звуко-буквений аналіз слова


натисніть ТУТ


Правила переносу слів



Техніка читання



Завдання на повторення вивчених букв



Великодня казочка


АПОСТРОФ


Перевірка техніки читання учнів


ТЕКСТ [БУДОВА ТЕКСТУ] ТИПИ ТЕКСТУ














Що таке мова? Для чого вона потрібна? 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.